Popular Posts

Friday 10 August 2012

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΣΟΥ ΘΑ ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΖΩΗ ΣΟΥ.


H KAΡΔΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΕ ΚΑΛΕΙ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ.
Φιλε μου μην επιτρέψεις καμία αμφιβολία να σου κλέψει την είσοδο στις ΕΥΛΟΓΙΕΣ που έχει ο Χριστός για σένα.
Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΕ ΚΑΛΕ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΕΙΣ ΓΙ`ΑΥΤΟΝ ΟΛΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗ.
 Τι είδους θυσίες πρέπει να κάνω για να μπω στην Ευλογία του Χριστου ;
Πρεπει να θυσιάσεις να απαλλαχτείς απο τις παλιές σου αντιλήψεις που είχες σχετικά με τον Θεό και με την Σωτηρία του Χριστού, με την Ευτυχία και με κάθε τι που έχει ΑΞΙΑ στη Ζωή σου.Να θυσιάσεις τον Πίνακα αξιών της ζωής σου για να μπεις στην Ευλογία των Αξιών του Χριστού.Να Θυσιάσεις αυτα που εκτιμάς και απο χρόνια σφιχταγκαλιαστα κρατάς που όμως σε κρατούν δεμένο/η και αιχμαλωτισμένο/η και δεν σου επιτρέπουν την είσοδο στις ΕΥΛΟΓΙΕΣ του ΧΡΙΣΤΟΥ. 

ΘΑ ΘΥΣΙΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΥΤΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. 

Η αγάπη σου για τον παλιό τρόπο Ζωής είναι αυτή που σε βραχυκυκλώνει και σ`εμποδίζει στις Ευλογίες του Χριστού να μπεις, είναι η βαριά αλυσίδα στα ποδιά σου."ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΣΕ ΥΠΗΡΕΤΗΣΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ" Είναι η προσευχη που σώζει τον αμαρτωλό.

ΑΝ ΗΤΑΝ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΜΑΛΑΜΑ ΚΑΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΧΡΗΣΑΦΙ ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑ ΤΟΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΠΙΣΤΟ,ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΣΟΥ ΘΑ ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΖΩΗ ΣΟΥ.

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ; 
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ
ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΑΡΙΑ.

No comments:

Post a Comment