Popular Posts

Wednesday 29 August 2012

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.


"ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΟΥ ΔΟΘΩ και Κυριο και Σωτηρα μου να σε δεχτώ εκτος και αν αναγεννηθω, εκτός και αν έχω μια διαφορετική αντίληψη και αρχίσω να πιστεύω την ΑΛΗΘΕΙΑ του Ευαγγελίου και ΟΧΙ τις διδασκαλίες της Εκκλησίας μου που ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΕ την ΑΛΗΘΕΙΑ του Ευαγγελίου." 

Ειναι η ειλικρινής ομολογία εκείνου που αδυνατεί τον Ιησού Χριστό Σωτήρα και Κύριο του να δεχτεί.!!!
Φίλε μου η τροποποιημένη και παραμορφωμένη διδασκαλία που πιστεύεις βρίσκεται σε διάσταση με το Θεόπνευστο Λόγο του Ευαγγελίου και σ`εμποδίζει να πιστέψεις την ΑΛΗΘΕΙΑ και να ΣΩΘΕΙΣ, και σου έχει ΦΡΑΞΕΙ την οδο της μετάνοιας και επιστροφής στον Χριστό και ΣΩΤΗΡΙΑΣ. 
Σ`ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΔΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙΣ. 
Σ`ΕΧΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΔΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΘΑ ΣΩΘΕΙΣ !!!

Φίλε μου θέλει τόλμη, ειλικρίνεια και είναι οδυνηρό να παραδεχτείς οτι ολα αυτά που Πιστεύεις βρίσκονται σε διάσταση με την αλήθεια του Ευαγγελίου, την έχουν αναιρέσει και σ`έχουν αποκλείσει απο το άδολο γάλα του λόγου του Θεου που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό.
Σου εύχομαι ν`αγαπήσεις την Αλήθεια του Ευαγγελίου πιο πολύ απο την θέση σου, περισσότερο απο την Ζωη σου, απο την εκτίμηση που απολαμβάνεις γιατί αν την αλήθεια του Ευαγγελίου αγνοήσεις και τον Ιησού Χριστό Σωτήρα και Κύριο σου ΔΕΝ τον ΔΕΧΤΕΙΣ  για παντα θα ΧΑΘΕΙΣ !
Φίλε μου οι διδασκαλίες που μας δασκάλεψαν βρίσκονται σε κατάφωρη αντίθεση με τα λόγια του Ευαγγελίου. Δυστυχώς κάθε διδασκαλία που διδαχτήκαμε ειναι παραμόρφωση των λόγων των αποστόλων και του Χριστού, και σ`ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΥΝ απο την ΕΞΑΡΤΗΣΗ απο τον μόνον που μπορεί να σε Σωσει, ΣΕ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΥΝ απο τον ΣΩΤΗΡΑ ΘΕΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ! 

Φίλε μου σου εύχομαι την ΑΛΗΘΕΙΑ να ΑΓΑΠΗΣΕΙΣ και κάθε διδασκαλία που σ`απομακρύνει απο την τέλεια και παντελή εξάρτηση σου απο τον Χριστό να την ΑΠΑΡΝΗΘΕΙΣ και στο ΑΝΑΘΕΜΑ να την στειλεις γιατι η Αιωνια ζωη σου και η η Σωτηρία της Ψυχης σου ειναι πολυτιμότερη απο κάθε τι που θα σου στερήσει την Αιωνια με τον ΧΡΙΣΤΟ ζωη. 
Φιλε μου μονο αν ΑΣΠΑΣΤΕΙΣ τα λογια του Χριστού, και οχι τις παραπλανητικές διδασκαλιες της Εκκλησιας σου που ΑΝΑΙΡΟΥΝ και Τροποποιούν τα Λόγια του Χριστού Θα είσαι πραγματικά μαθητής του, και θα ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ την ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΑΛΗΘΕΙΑ θα σ` ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ» (Ιωάννης 8:31-32), και στην ευλογία του θα ΜΠΕΙΣ και για Πάντα θα ΣΩΘΕΙΣ ! Σου εύχομαι μ`ολη την καρδιά μου τον Χριστο να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ και Κυριο και Σωτήρα σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ.
Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΕ ΚΑΛΕΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΕΙΣ ΓΙ`ΑΥΤΟΝ ΟΛΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗ. 
Χριστέ μου Θα σ`αγαπήσω μ`ολη μου την καρδια. Έλα και ζήσε μαζί μου όλες τις Ημέρες τής Ζωής μουΕιναι η προσευχή που σώζει τον μετανοησαντα και Πιστευσαντα αμαρτωλό.

No comments:

Post a Comment