Popular Posts

Tuesday 7 August 2012

ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΤΡΙΚΗ ΣΟΥ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ.


ΘΑ Σ` ΑΓΑΠΗΣΩ ΚΥΡΙΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ

Είναι η προσευχή που ο Χριστός θα απαντήσει και την ΣΩΤΗΡΙΑ του θα χαρίσει σ` αυτόν που ειλικρινά επιθυμεί στην Ευλογία του να μπει και μ`όλη την καρδιά του τον εμπιστευτεί.

KΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΓΕΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.
Εινα η προσευχή που ο ΧΡΙΣΤΟΣ θα απαντήσει και την ΕΥΛΟΓΙΑ του θα σου ΧΑΡΙΣΕΙ και ποτε δεν θα σ`αφήσει(Εβραίους 13:5) Αλλα μαζι με τον Πατερα θα κατοικήσουν μαζι σου ολες της ημέρες τής Ζωής σου!(ιωαννης 14:23)

¨Σ`ΑΓΑΠΩ ΚΥΡΙΕ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΞΩ ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΕΣΕΝΑ¨
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΗΣ ΖΩΝΤΑΝΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ.

Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΡΕΩΜΕΝΗ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ.
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΑΓΑΠΗΣ, ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.

Διάβασε στη Αποκάλυψη κεφάλαιο  3:15-19  γι`αυτόν που ειχε ΧΛΙΑΡΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ προς Αυτον, και την παρατήρηση του Χριστού που του λεγει « Εισαι Χλιαρος, ΔΕΝ εισαι ουτε ΖΕΣΤΟΣ ουτε ΚΡΥΟΣ, θα σε ΞΕΡΑΣΩ απο το στομα μου ..... ΓΙΝΕ ΘΕΡΜΟΣ και ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ!» Αν τα αισθήματα σου δεν τα αναπτύξεις την κοινωνία σου με τον Θεο δεν θα αναπτύξεις.
Όπως ο χορευτής χορεύει καλύτερα βάση της Ευαισθησίας των αισθημάτων του, ετσι και ο Χριστιανός έχει ανάγκη τα αισθήματα του για να πλησιάσει και να αποκτήσει μια στενότερη ευλογημένη καρδιακή σχέση με τον ΘΕΟ και ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.

 Για να εδραιώσεις μια ΖΩΝΤΑΝΗ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ με τον ΘΕΟ, πρεπει να αναπτύξεις τα Αισθήματα σου προς τον ΧΡΙΣΤΟ, Πρεπει να ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ και να εκτιμήσεις και ν` ΑΓΑΠΗΣΕΙΣ τον ΧΡΙΣΤΟ.

¨ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΕΣΕΝΑ». 
Ειναι η πρωταρχική προσευχη για να αρχίσεις και να εδραιώσεις μια ΖΩΝΤΑΝΗ ΣΧΕΣΗ- ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ με τον ΧΡΙΣΤΟ.

¨ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΞΩ ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΕΣΕΝΑ, ΚΥΡΙΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΕ ΝΑ Τ` ΑΝΑΠΤΥΞΩ¨
Είναι η προσευχη που ο Χριστός  ΕΥΧΕΤΑΙ να Ακούσει και που με χαρά θα την απαντήσει.

ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΤΡΙΚΗ ΣΟΥ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ.
ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΩΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.
Η ΣΧΕΣΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΣΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΗ  ΜΕ ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.

 ¨ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΞΩ ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ  ΚΑΙ Σ`ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΘΑ ΜΠΩ¨Ειναι η προσευχη εκεινου που επιθυμει στην Ευλογια του Θεου και του ΧΡΙΣΤΟΥ να ΜΠΕΙ.

¨ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΔΙΑΣΧΙΣΩ ΤΟΝ ΩΚΕΑΝΟ ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ¨
Ειναι η προσευχη του Πιστού Παιδιού του Κυρίου, που ΖΕΙ χαρη σ`Αυτον !!!

ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ
 ΑΛΛΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΕΡEΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΠΙΣΤΗ.

H ΠΙΣΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΗ ΠΙΣΤΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΙΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΙΣΤΙΟΦΟΡΟ ΧΩΡΙΣ ΠΑΝΙΑ  ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.

Σου εύχομαι να αποκτήσεις  μια ΖΩΝΤΑΝΗ ΠΙΣΤΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ  που θα ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ  ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ.

No comments:

Post a Comment