Popular Posts

Sunday 5 August 2012

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΕ ΚΑΛΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΠΕΙΣ.


Να στέκομαι τωρα μπρoστα στην πορτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και Χτυπω. Αν ακούσεις τη Φωνη μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΚΑΡΔΙΑ σου ΘΑ ΜΠΩ μέσα ΕΓΩ και τοτε ΘΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ."(Αποκάλυψη:20). Είναι η βεβαίωση που δίνει ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ στον καθένα που τον ΕΜΠΙΣΤEΥΤΕΙ και με Πίστη ΑΝΟΙΞΕΙ την καρδία του και Σωτηρα τον ΔΕΧΤΕΙ.(Ιωάννης 1:12-13) 


"ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΟ ΚΑΥΣΩΝΑ ΠΑΡΑ Ν` ΑΝΟΙΞΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ" πολλοι λενε. 

ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΛΕΓΕΙ
¨Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΓΝΟΕΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΣΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΟΥ¨

ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΛΕΓΕΙ "ΟΣΟΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΓΝΟΟΥΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΟΥΣ".(Ιωάννης 8:24) 
Φίλε μου αν τον ΧΡΙΣΤΟ ΑΡΝΗΘΕΙΣ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ στις αμαρτίες σου, γιατι ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΕΧΤΗΚΕΣ τον επι γης Θεό Ιησού Χριστό ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ.

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ;
 

ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ  ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΥΣΤΑΖΕΙ Ν`ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΥΡΙΟ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ
. 

Φιλε  μου σου εύχομαι να γίνεις Πραγματικός ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ, Ν` ανοίξεις την καρδιά σου και τον επι Γης Πανταχού Παρών ΘΕΟ ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ  Σωτήρα σου και Κύριο σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ και στην Αιωνια ΖΩΗ και εσυ να ΜΠΕΙΣ !!

No comments:

Post a Comment