Popular Posts

Friday 3 August 2012

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΓΕΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ


ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΓΕΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ Είναι η Προσευχή που Σώζει τον αμαρτωλό. 

Μέτα όμως που θα λάβεις την άνωθεν Γέννηση ΠΑΥΕΙΣ να Ζεις για τον εαυτό σου, « Δεν επιτρέπεις να βασιλεύσει η αμαρτία στο σώμα σου υπακούοντας στις επιθυμίες του σώματος ...Αλλά ΠΑΡΑΔΙΝΕΙΣ τον εαυτό σου στον Θεο, ...και τα ΜΕΛΗ σου σαν όργανα ΔΙΚΑΙΙΟΣΥΝΗΣ » (Ρωμαίους 6:12-13) και άρχιζεις να Ζεις γι`Αυτόν που σταυρώθηκε για σένα και που χάρη στην Θυσία του έλαβες το ΚΑΙΝΟΥΓΙΟ σου Παρόν, την Νεα σου Ζωή με το Άγιο Πνεύμα του να γουργουρίζει στην καρδιά σου (Ιωάννης 7:37) να σε φωτίζει και να σε καθοδηγεί. 

¨Κύριε Ιησού είμαι στην ΔΙΑΘΕΣΗ σου¨ είναι η προσευχή που Κύριος επιδιώκει να ακούσει για να χρησιμοποιήσει κάποιον στα σχέδιά του. 

Ο Κύριος δεν ψαχνει να βρει κάποιον η κάποια που έχει ταλέντο και χαρίσματα αλλά ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ. Εκείνος θα καταρτίσει και εφοδιάσει με χαρίσματα τον καθένα που εχει ΔΙAΘΕΣH να τον ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ! 

¨Κύριε Ιησού Χριστέ είμαι στην διάθεση σου, Είμαι δικός σου. Ας γίνουν τα δικά σου σχέδια στη Ζωή μου¨ ειναι η προσευχή που δηλώνει οτι ο αμαρτωλός επιθυμεί απο τον Κύριο να χρησιμοποιηθεί, και ο Κύριος θα την απαντήσει και αυτόν που του το Ζήτησε θα τον ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ! 

¨Κύριε Ιησού. Ειμαι Πρόθυμος, Είμαι διαθέσιμος να βοηθήσω τους άλλους να σε βρουν¨είναι η προσευχή του Κύριος επιθυμεί να ακούσει για να σε χρησιμοποιήσει ,και θα χρησιμοποιήσει τον καθένα που είναι πρόθυμος να τον υπηρετήσει. 

Αν επιθυμείς ο Χριστός να σε χρησιμοποιήσει πρέπει να είσαι διατεθειμένος να προχωρήσεις σε μονοπάτια και δρόμους που ποτέ δεν προχώρησες αλλά εκείνος θα σε καταρτίσει και θα σε βοηθήσει να διεκπεραιώσεις άτι σου Ζητήσει ! 

Τέλειος Χριστιανός θα γίνει αυτός που επιθυμεί να διδαχθεί, και ΟΧΙ αυτός που ξέρει, άλλα τα λόγια του Χριστού τα αγνοεί.

No comments:

Post a Comment