Popular Posts

Thursday 31 May 2012

ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΙΝΕΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ Η Ο ΕΧΘΡΟΣ ;

H  απάντησης σου θα σου αποκαλύψει αν είναι ο Χριστός Κύριος και Θεός σου, αν πραγματικά έχεις καρδιακή ΚΟΙΝΩΝΊΑ με τον Χριστό η αν απλώς είσαι Χριστιανός στο όνομα.
Το πως συμπεριφέρεσαι και αντιδράς δείχνει αν είσαι Χριστιανός στην ουσία η απλώς στην Ονομασία, γιατί όσοι στον Χριστο έχουν Δοθεί και Κύριο και Σωτήρα τους τον Δεχτει αυτοί από το Γιο πνεύμα έχουν ΒΑΠΤΙΣΤΕΊ , και αυτοί είναι που λατρεύουν τον ΘΕΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ και ΑΛΗΘΙΝΑ.(Ιωάννης 4:23)

Φίλε μου οι οι ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΛΑΤΡΕΥΤΕΣ  που λατρεύουν τον ΘΕΟ Πνευματικα και ΑΛΗΘΙΝΑ (Ιωάννης 4:23) χωρίς επιφύλαξη  πάντα φέρνουν τις Προσευχές τους  στον Χριστό και ΟΧΙ στους κοιμηθεντες αδελφούς τους τους Αγίους  επειδή γνωρίζουν οτι εκείνος που έδωσε τις υποσχέσεις ειναι αξιόπιστος και οτι υποσχέθηκε θα το εκτελέσει  (Ματθαιος 11:28) και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΥΣΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ, ΟΥΤΕ  και ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ.(εβραιους 13:5)

Φίλε  μου πιο Πνεύμα σε παρακινεί αν τα ΛΟΓΙΑ του ΧΡΙΣΤΟΥ που σου λέγει « Ελατε σ` εμενα ΟΛΟΙ εσείς που ειστε βαριά Φορτωμένοι κι ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΚΟΥΡΑΣΩ»(Ματθαίος 11:28) τα αμφισβητείς και σ` άλλους να τρέχεις για να βοηθηθείς ;   

Πιο Πνεύμα σε Παρακινεί αν τα Λογια του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ που σου λεγει « Να, Στέκομαι στην πόρτα της Καρδίας σου και Χτυπώ. Αν ακούσεις τη Φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την καρδιά σου θα μπω μέσα ΕΓΩ και Θα γιορτάσουμε μαζί»(Αποκάλυψη:20) τα αγνοείς ; 
Και πάλι πιο Πνεύμα σε Παρακινεί αν το κάλεσμα του  Χριστού να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ  και ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ σου να τον  ΔΕΧΤΕΙΣ το αγνοείς  παρόλο που εμφατικά λέγει οτι:  «Οσοι ΔΕΧΤΗΚΑΝ τον ΧΡΙΣΤΟ σ` αυτούς έδωσε το Προνόμιο να γίνουν ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ»(Ιωάννης 1;12) 

Φίλε μου το Αγιο Πνευμα σε καλει τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ και στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ να ΜΠΕΙΣ. 

Με όλη  μου την καρδιά σου εύχομαι το κάλεσμα του ΧΡΙΣΤΟΥ να απαντήσεις  και στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ μαζί του να μπεις.

No comments:

Post a Comment