Popular Posts

Thursday 24 May 2012

ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΤΩ ΠΟΤΕ, ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΜΟΥ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΕΡΡΙΨΑΝ λεγει ο ΚΥΡΙΟΣ

Τους υποκριτές που κάνουν τον Σταυρό τους και την Εικόνα μου Φιλούν, αλλα αρνούνται ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ τους να με ΔΕΧΤΟΥΝ

"Kυριε Ιησού Χριστέ συγχώρεσε με που μέχρι σήμερα το κάλεσμα σου ν`ανοίξω την καρδιά μου και ΣΩΤΗΡΑ μου και ΚΥΡΙΟ μου να σε δεχτώ το είχα αγνοήσει. 
Σήμερα σου Ζητώ να με συγχωρέσεις και να έρθεις 
να Ζήσεις στην καρδιά μου, και Κύριος και Σωτήρας μου να γίνεις." Είναι η προσευχή που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό που ΘΑ ΔΟΘΕΙ στον ΧΡΙΣΤΟ.

¨Θα Χαιρομαι στον Κυριο το φρουριο μου,την ασπιδα μου τον ΣΩΤΗΡΑ μου¨ λέγει, τραγουδάει ο καθένας που τον Χριστό Κύριο και Σωτήρα τουεχει δεχτεί.

«Οποιος με απορρίπτει θα τον απορρίψω, όποιος ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ του θα με ομολογήσει μπροστά στους ανθρώπους οτι είναι δικός μου, θα τον ομολογήσω μπροστά στους αγγέλους του θεου οτι είναι ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ»(Λουκάς 12:8), κανένας υποκριτής δεν θα μπει στη βασιλεία μου λέγει ο Κύριος. 

Εαν θέλουμε στη βασιλεία του Χριστού να μπούμε ΠΡΕΠΕΙ τον αυτοανεξαρτησια μας να ΑΠΑΡΝΗΘΟΥΜΕ και τον Ιησού Χριστό ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ μας να τον ΔΕΧΤΟΥΜΕ. 

No comments:

Post a Comment