Popular Posts

Thursday 10 May 2012

MONO ΑΓΚΑΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΑΣΠΑΖΟΜΕΝΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΘΑ ΜΠΕΙΣ

¨Κυριε Ιησου Χριστε Ελα στη Ζωη μου και Ζήσε μαζι μου ΟΛΕΣ τις ήμερες της ΖΩΗΣ μου¨ειναι η προσευχή αφιερώσεως στο κάλεσμα του Χριστού Σωτήρα σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ.(Ιωάννης:12,Αποκαλυψη3:20)

Ο Ιησούς Χριστός είναι ο επι Γης ΘΕΟΣ, που μέσω Αυτού και για Αυτόν εχου Δημιουργηθεί τα ΠΑΝΤΑ.(κολοσσαεις 1:15-17), το Φως των ανθρώπων και η Πηγη της Ζωής που Παντοτε Υπήρχε με τον Πάτερα και Ποτε δεν υπήρξε στιγμή που ο Πατέρας ηταν Χωρις τον ΘΕΟ τον Λογο τον Χριστό(Ιωάννης 1:1-4), και είναι ο ΩΝ, και ο ΗΝ και ο ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ο ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΩΡ.(Αποκάλυψη 1:8)

Και αν στον Κύριο Ιησού Χριστό ΔΕΝ εχεις ΔΩΘΕΙ, , οτι και να κάνεις οσο και να μεταλαμβάνεις αν Δεν καταδέχτηκες ν` ΑΝΟΙΞΕΙΣ την καρδιά σου ΣΩΤΗΡΑ και Κύριο να τον ΔΕΧΤΕΙΣ, να του ΔΩΘΕΙΣ και Σ` αυτόν να ΠΑΡΑΔΩΘΕΙΣ στην βασιλεία του ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣ.

¨Κύριε Ιησού Χριστε Μετανοώ για οτι έχω κανει και σου Ζητω απο ολες μου τις αμαρτιες να με συγχωρέσεις και την Παρουσία σου να μου Χαρίσεις ολες της ημερες της Ζωης μου¨ειναι μια προσευχή που θα απαντήσει Ο ΧΡΙΣΤΟΣ, και με την Παρουσία του θα σε ΕΥΛΟΓΗΣΕΙ.

¨ΕΓΩ Σ` ΑΓΑΠΩ ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΘΕΛΩ ΠΑΝΤΟΤΕ ΝΑ ΖΩ¨ ειναι η προσευχή που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό που αφιερώνεται στον Χριστό.

Σου Εύχομαι να Προσευχηθεις τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ Σωτήρα σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ, και στην Αιωνία Ζωη και συ να μπεις. 

No comments:

Post a Comment