Popular Posts

Tuesday 29 May 2012

ΑΝ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΑΡΝΗΘΕΙΣ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣ


Γιατι αρνήθηκες τον Πανταχού Παρών Θεό Ιησού Χριστό ΣΩΤΗΡΑ και ΚΥΡΙΟ σου να τον δεχτείς.

" Ο Χριστός στους δικούς του ΗΡΘΕ και δεν τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ. Σε όσους όμως τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ (καρδιακά τον ΥΠΟΔΕΧΤΗΚΑΝ και ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΑΝ σ`αυτόν) σ` αυτούς ΕΔΩΣΕ το προνόμιο να γίνουν παιδιά Θεού. Και που δεν ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ απο σαρκική μεί...ξη, ουτε από ανθρώπινη θέληση, αλλά από τον ΘΕΟ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΞΑΝΑ.(Ιωάννης 1:12-13)

Κύριε Ιησού Χριστέ αν ποτέ στη Ζωή μου σ` αρνηθώ οσο Ζω, καλύτερα θα ήταν να μην Ζω παρά να σ` αρνηθώ Σωτήρα και Κύριο μου να σε ΔΕΧΤΩ.
Φίλε μου καλύτερα θα ήταν για σένα να μην ζεις παρά ν`αρνηθείς τον Χριστό Κύριο και Σωτήρα σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ !!!

" Κυριε Ιησού Χριστέ παραδέχομαι οτι εσύ είσαι ο Πανταχού παρών Θεός και Κύριο και Σωτήρα μου σε ΔΕΧΟΜΑΙ"
Είναι η προσευχή που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλο.

"Όποιος με Αγαπά με τιμά, όποιος δεν με Αγαπά το κάλεσμα της Σωτηρίας μου το Αγνοεί"
«Να, στεκομαι τωρα μπρος στην Πορτα της καρδιας σου και χτυπω! Αν ακουσεις τη Φωνη μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την Πορτα, θα μπω μεσα Εγω και τοτε θα γιορτασουμε μαζι»(Αποκαλυψη 3:20)

Αγάπα τον Πατέρα, Αγάπα τον Γιο, Αγάπα το Άγιο Πνεύμα, Αγάπα και τους τρις που είναι ΕΝΑΣ και ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ.!!! 

No comments:

Post a Comment