Popular Posts

Sunday 13 May 2012

O AΡΙΣΤΕΡΟΣ ΕΧΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΉ ΠΡΟΝΟΙΑ, Ο ΔΕΞΙΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΝΕΣΗ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ.

Φίλε μου η Αιώνια Ζωή δεν αρχίζει μετά το Θάνατον αλλα αρχίζει ΕΝ ΖΩΗ, και ει-ναι το ΔΩΡΟ του ΧΡΙΣΤΟΥ το Σφράγισμα-Βάπτισμα του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΎΜΑΤΌΣ του σε κάθε αξιολύπητο Αμαρτωλό που Μετανόησε για τις αμαρτίες του και με όλη την καρδιά του ΠΙΣΤΕΥΣΕ στον ΧΡΙΣΤΟ, τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΕ και Κύριο και προσωπικό του Σωτήρα τον ΔΕΧΤΗΚΕ .(ιωαννης 1:12-13,3:16-17,5;24)

Η Αιώνια Ζωή αρχίζει με την ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ του αμαρτωλού που στον Χριστό εχει ΔΩΘΕΙ και Σωτηρα του τον εχει ΔΕΧΤΕΙ και δεν εχει ΤΕΛΕΙΩΜΟ. Είναι ΑΙΩΝΙΑ, ειναι για πάντα το Αγιο ΠΝΕΥΜΑ μεσα σου να ειναι ο ΕΓΓΥΗΤΗΣ ο ΑΡΡΑΒΩΝ της ΣΩΤΗΡΙΑΣ σου, της Επουρανιας ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ σου(Εφεσιους 1:14) να σε Φωτίζει, να σε καθοδηγεί να σε Προφυλάγει και ποτε να ΜΗΝ ΠΑΨΕΙ να σε Φροντίζει ουτε ποτε να σε ΕΓΚΑΤΑΛΙΨΕΙ.(εβραιους 13;5)

Την Αιώνια με τον Χριστο Ζωη φιλε μου ουτε Ιερέας μπορεί να σου τη Δώσει, ουτε οι Απόστολοι, ουτε η Εκκλησία σου, αλλά Μονο ο Ιησούς Χριστός που ειναι η ΠΗΓΗ της ΖΩΗΣ (Ιωάννης 1:4) και που καθε αμαρτωλό προσκαλεί να ΠΑΕΙ Σ` αυτόν και απο ΑΥΤΟΝ να πάρει, να ΠΙΕΙ απο το ΝΕΡΟ Της ΑΙΩΝΙΟΥ ΖΩΗΣ « Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ` ΕΜΕΝΑ και να ΠΙΝΕΙ. Όπως λέγει η Γραφή ποτάμια ΖΩΝΤΑΝΟΥ ΝΕΡΟΥ θα ΞΕΧΥΘΟΥΝ μεσα απο εκείνον που Πιστευει σ` έμενα»(Ιωάννης 7:37,Ισαϊας 44:3, 58:11)

Φίλε μου ο ΘΕΟΣ βεβαιώνει τον ΔΟΣΜΕΝΟ στον ΧΡΙΣΤΟ οτι ΕΧΕΙ την ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ « Η μαρτυρία του (Θεου) ειναι Αυτη¨ οτι ο Θεος μας ΕΔΩΣΕ ΖΩΗ ΑΙΩΝΙΑ και η ΠΗΓΗ της ΖΩΗΣ αυτης είναι Ο Γιος του. Όποιος ΕΧΕΙ τον Γιο, ΕΧΕΙ την Αιωνια ΖΩΗ. Όποιος ΔΕΝ εχει το ΓΙΟ, τη ΖΩΗ την Αιώνια ΔΕΝ την ΕΧΕΙ.»(Α.Ιωάννου 5:11)

Φίλε μου με όλη την καρδία μου σου Εύχομαι ν` ανοίξεις την ΚΑΡΔΙΑ σου στον επι Γης Πανταχού Πάντα Παρών Ιησου ΧΡΙΣΤΟ και προσωπικό σου ΣΩΤΗΡΑ και Κύριο σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ και τοτε απο ολες σου τις αμαρτίες Θα ΣΥΓΧΩΡΕΘΕΙΣ, απο το Αγιο του Πνεύμα θα ΒΑΠΤΙΣΤΕΙΣ και στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ και εσυ ΘΑ ΜΠΕΙΣ.

«Κυριε Ιησού Χριστέ σου Ζητω να με συγχωρέσεις απο όλες μου τις αμαρτίες, που επι τόσα Χρόνια το Ελεος σου και την χαρη σου ΑΓΝΟΟΥΣΑ, και σήμερα σε προσκαλώ να ΕΛΘΕΙΣ στην Ζωη μου και το δικό σου πια ΘΕΛΗΜΑ να γίνεται στη ΖΩΗ μου, σου ΔΙΝΟΜΑΙ, ΣΟΥ ΠΑΡΑΔΙΝΟΜΑΙ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΟΣ σου» Είναι μια προσευχή αφιερώσεως που ο ΧΡΙΣΤΟΣ θα απαντήσει και ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ θα ΧΑΡΙΣΕΙ σ` αυτόν που μετανόησε και με τον ΧΡΙΣΤΟ για πάντα θέλει να Ζήσει.

No comments:

Post a Comment