Popular Posts

Tuesday 5 June 2012

ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

Απο κανέναν αλλο δεν μπορεί να προελθει η σωτηρία ουτε υπάρχει αλλο Πρόσωπο -εκτος του Ιησου Χριστου- κατω απο τον ουρανό με το οποιο μπορούμε να σωθούμε.(Πραξεις 4:12) ομολογησε ο Αποστολος Πετρος στους Ιερεις που του ζητουσαν να τους εξηγησει με ποιανου τη δυναμη ειχε σωθει -γιατρευτει ο εκ γεννετης παραλυτος.

Φιλοι ο Χριστος ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΩΖΕΙ για ΠΑΝΤΑ οσους μεσω αυτου πλησιαζουν τον Θεο, αφου ΖΕΙ ΑΙΩΝΙΑ , ετσι ωστε να ΜΕΣΙΤΕΥΕΙ γι`αυτους.(Εβραιους 7:25), και αφου ο ιδιος ειναι Η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΖΩΗ καθε λογος του ειναι Αξιοπιστος και μπορουμε να ειμαστε απολυτως ΒΕΒΑΙΟΙ οτι θα εκπληρωσει ολες τις υποσχεσεις που εδωσε:

Εγω ειμαι η Πορτα.Αν κανεις προσφυγει σ`ΕΜΕΝΑ ως εισοδο ΘΑ ΣΩΘΕΙ.Και θα μπαινει και θα βγαινει και θα βρισκει βοσκη.(Ιωαννης 10:9)

Τα προβατα μου Αναγνωριζουν την Φωνη μου και με Ακολοθουν, Κι`Εγω ΠΑΡΕΧΩ σ`αυτα ΖΩΗ ΑΙΩΝΙΑ και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ.(Ιωαννης 10:28)

Αληθεια ειναι και σας το τονιζω, πως αν κανεις ΤΗΡΗΣΕΙ το ΔΙΚΟ μου ΛΟΓΟ, αυτος, ΟΧΙ, ΔΕ ΘΑ ΓΕΥΤΕΙ θανατο ΠΟΤΕ .(ιωαννης 8:51)

Το θελημα του Πατερα που μ`εστειλε ειναι τουτο να ΜΗΝ ΑΦΗΣΣΩ να ΧΑΘΕΙ τιποτε απ`οτι μου εδωσε , αλλα να το ΑΝΑΣΤΗΣΩ την Εσχατη ημερα, Κι`ειναι τουτο επισης...ο καθενας που ΠΡΟΣΒΛΕΠΕΙ στον γιο και Πιστευει σ`Αυτον,να εχει Αιωνια Ζωη , κι`Εγω να τον Αναστησω την εσχατη ημερα.(ιωαννης 6;39-40) 

Εγώ είμαι η ανάσταση και η ζωή· αυτός που πιστεύει σε μένα, και αν πεθάνει, θα ζήσει. Και καθένας που ζει και πιστεύει σε μένα, δεν πρόκειται να πεθάνει στον αιώνα. (Ιωαννης 11:25-26) 

Δεν θα παψω να σε Φροντιζω, ουτε Ποτε θα σ`εγκαταλειψω.(Εβραιους 13:5) 

Φίλε μου τα συναισθηματα μας μπορει να αναιβοκατεβαινουν και σιγουρα θα υπαρξουν στιγμες που το πστο παιδι του Κυριου θα αμφισβητησει καποια ΥΠΟΣΧΕΣΗ του ΧΡΙΣΤΟΥ, αλλα η ΣΩΤΗΡΙΑ του παιδιου του Κυριου δεν βασιζεται στα συναισθηματα του αλλα στην ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ του ΧΡΙΣΤΟΥ και των λογων του, οτι ο ΚΥΡΙΟΣ του θα ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ οτι ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ. 

Αν η Σωτηρια του Πιστου Παιδιου του Κυριου προερχόταν  από ενέργεια η Μεσολάβηση Ανθρώπου θα ητο  ΑΒΕΒΑΙΗ, αλλα αφου προερχεται απο τον επι Γης θεο πανταχου Παρων Κυριο Ιησου Χριστο ειναι απολυτως ΣΙΓΟΥΡΗ, ΣΤΕΡΕΑ και ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΗ. 

Και μ`ολη μου την καρδια σου Ευχομαι τον Ιησου Χριστο και εσυ ΣΩΤΗΡΑ σου και Κυριο σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ και να εχεις την ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ της ΣΩΤΗΡΙΑΣ σου, οτι ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ Σ`ΑΦΗΣΕΙ και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ Σ`ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ.(εβραιους 13:5) 

No comments:

Post a Comment