Popular Posts

Tuesday 12 June 2012

O ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΛΕΓΕΙ

Εγώ είμαι ο Κύριος· και εκτός από μένα άλλος σωτήρας δεν υπάρχει. 
Εγώ ανήγγειλα, και έσωσα, και έδειξα· και δεν στάθηκε σε σας ξένος θεός· κι εσείς είστε μάρτυρές μου, λέει ο Κύριος, και εγώ ο Θεός. Και πριν γίνει η ημέρα, εγώ ήμουν ο ίδιος· και δεν υπάρχει αυτός που λυτρώνει από το χέρι μου· θα κάνω, και ποιος μπορεί να το εμποδίσει;(Ισαϊας 44:11-13) 

Ρίξτε το βλέμμα σας σε μένα, και ΣΩΘΕΙΤΕ, όλα τα πέρατα της γης· επειδή, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ο Θεός, και ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ. Ορκίστηκα στον εαυτό μου· ο λόγος βγήκε από το στόμα μου με δικαιοσύνη, και δεν θα επιστρέψει, ότι: Κάθε γόνατο θα λυγίσει σε μένα, κάθε γλώσσα θα ορκίζεται σε μένα.(Ισαϊας 45::22-23)

«Ζω εγώ» λέει ο Κύριος «ότι σε μένα θα κάμψει κάθε γόνατο, και κάθε γλώσσα θα δοξολογήσει τον Θεό»(Ρωμαίους 14:11.Φιλιππήσιους 2;8-11)

Ο Κύριος με έχρισε για να ευαγγελίζομαι στους φτωχούς· με απέστειλε για να γιατρέψω τους συντριμμένους στην καρδιά, να κηρύξω ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ στους αιχμαλώτους, και άνοιγμα δεσμωτηρίου στους ΔΕΣΜΙΟΥΣ, για να κηρύξω χρόνον ευπρόσδεκτο στον Κύριο, και ημέρα εκδίκησης του Θεού μας· για να ΠΑΡΗΓΓΟΡΗΣΩ όλους αυτούς που πενθούν· για να καθορίσω σ' αυτούς που πενθούν στη Σιών, να τους ΔΩΣΩ ΩΡΑΙΟΤΗΤΑ αντί για στάχτη, λάδι ευφροσύνης, αντί για πένθος, στολή αίνεσης, αντί τού πνεύματος της αποθάρρυνσης· για να ονομάζονται δέντρα δικαιοσύνης, φύτεμα (Ισαϊας 61:13,Λουκας 4:18)

Φίλε μου μονο ο Ιησούς Χριστός μπορεί να σου ΔΩΣΕΙ ΩΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ μαζι του αντι αβεβαιότητα και ΑΙΩΝΙΟ ΧΑΜΟ ΜΑΚΡΙΑ του και σε καλεί τον ιδιο με ΟΛΗ σου την καρδιά να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ, και Χωρίς Επιφύλαξη ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ σου να ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ και στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ και εσυ θα ΜΠΕΙΣ.

Σου εύχομαι με ολη μου την καρδία να μετανοησεις, χωρίς επιφύλαξη να του ΔΩΘΕΙΣ, και στην ΑΙΩΝΙΑ ΣΩΤΗΡΙΑ που εκείνος χαρίζει και εσυ να ΜΠΕΙΣ.!!! 

No comments:

Post a Comment