Popular Posts

Monday 5 March 2012

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ σε καλεί να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕIΣ και στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ να ΜΠΕΙΣ.


H ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΩΤΙΚΉ,

Μ` ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ

ΚΙ` ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ Μ` ΑΦΗΣΕΙ ΜΟΝΑΧΟ ΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗ.

ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΜΟΥ ΤΥΧΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ,

ΠΑΝΤΟΤΕ ΘΑ ΜΕ ΒΓΑΛΕΙ ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΝΙΚΗΤΗ.

Πολλοί μιλάνε και καυχιόνται για την εκκλησία τους,αλλά εγώ ΚΑΥΧΟΜΑΙ στον Σωτηρα μου τον ΧΡΙΣΤΟ που οτι και να μου ΣΥΜΒΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΧΩΡΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ, ΟΥΤΕ ΘΑΝΑΤΟΣ ΟΥΤΕ ΖΩΗ ΟΥΤΕ ΑΓΓΕΛΟΙ ΟΥΤΕ ΑΡΧΕΣ ΟΥΤΕ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΟΥΤΕ ΠΑΡΟΝΤΑ ΟΥΤΕ ΜΕΛΛΟΝΤΑ ΟΥΤΕ ΟΣΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΨΗΛΑ ΟΥΤΕ ΟΣΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΒΑΘΗ, ΚΙ`ΟΥΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΔΙΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΕ ΧΩΡΙΣΕΙ ( Η ΝΑ ΧΩΡΙΣΕΙ τα ΣΩΣΜΕΝΑ ΠΙΣΤΑ του ΠΑΙΔΙΑ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΕΚΔΗΛΩΘΗΚΕ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΟΥ.(Ρωμαιους 8:28)

ΚΑΙ Σ` ΕΡΩΤΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΩΣΜΕΝΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ;
Έχεις από τάρα την Βεβαιότητα της ΣΩΤΉΡΙΑΣ σου ;
Γιατί ο ΧΡΙΣΤΟΣ βεβαίωσε τα ΠΙΣΤΑ του ΠΑΙΔΙΑ οτι ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ:

« Τα δικα μου προβατα ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ τη φωνή μου κι ΕΓΩ τα ΓΝΩΡΊΖΩ και αυτα με ΑΚΟΛΟΘΟΥΝΕ. Κι` ΕΓΩ ΠΑΡΈΧΩ σ` αυτα ΖΩΗ ΑΙΩΝΙΑ και ΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ»(Ιωάννης 10:27-28)


φίλε μου ο ΧΡΙΣΤΟΣ σήμερα την ΠΟΡΤΑ της καρδίας σου ΧΤΥΠΑ(αποκάλυψης 3:20) και σου ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΕΥΛΟΓΙΑ και ΧΑΡΑ, το κάλεσμα του μην το ΑΓΝΟΗΣΕΙΣ αλλά προσευχησου και πες του < ΚΥΡΙΕ ΓΕΝΗΘΗΤΩ το ΘΕΛΗΜΑ σου ΣΤΗ ΖΩΗ μου, ας δοξαστεί το όνομα σου στη ζωη μου, και ας έλθει η Βασιλεία σου στη ΖΩΗ μου> και αν η Προσευχή σου είναι ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ και με την καρδιά σου την εννοείς ΘΑ ΕΥΛΟΓΗΘΕΙΣ και στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ και εσύ θα ΜΠΕΙΣ.

No comments:

Post a Comment