Popular Posts

Friday 9 March 2012

ΣΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΘΑ ΜΠΕΙΤΕ ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙΤΕ.

από Stelios Fellas ·

Είναι γεγονός οτι παρόλο που σ`όλους μας αρέσει η ΝΙΚΗ και η Περιπέτεια αδυνατούμε να αντιληφθούμε οτι η Είσοδος μας στην Ειρήνη στην Γαλήνη στην ΣΩΤΗΡΙΑ του ΧΡΙΣΤΟΥ και σε καθε άλλη ΕΥΛΟΓΙΑ του Θεου ειναι η ΠΑΡΆΔΟΣΗΣ μας στο ΘΕΛΗΜΑ του και οχι η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ μας στο ΘΕΛΗΜΑ του.

Ο ίδιος ο Χριστός μας είπε οτι τα παλιά ασκιά κρασιού ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ να ΔΕΧΤΟΥΝ το νεο κρασι, και το νεο κρασι ήταν και είναι η ΠΝΟΗ του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, η διδασκαλία πως ο ΧΡΙΣΤΟΣ και ΜΟΝΟ ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλο, και η Υπακοη στα ΛΟΓΙΑ του ΧΡΙΣΤΟΥ που ΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ κάθε ψυχή οτι ΑΥΤΌΣ ειναι ο ΣΩΤΗΡΑΣ του ΚΟΣΜΟΥ- και αν Σ`ΑΥΤΟΝ ΠΑΡΑΔΟΘΟΎΝ απο ΑΥΤΟN ΣΩΘΟΥΝ- είναι αυτή που εξασφαλίζει την είσοδο μας στην ΕΥΛΟΓΙΑ του και στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ.

Πριν δυο χιλιάδες χρόνια η Πλειοψηφία του ΘΡΗΣΚΕΥΟΜΕΝΟΥ ΕΒΡΑΪΚΟΥ λαουΔΕΝ ΜΠΗΚΕ στην Ευλογια του ΘΕΟΥ γιατί τον ΧΡΙΣΤΟ δεν ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ. Ας προσέξουμε λοιπόν μήπως μερικοί απο εμάς ΔΕΝ ΜΠΟΥΝ στην ΒΑΣΙΛΕΙΑ τουΘΕΟΥ αρνούμενοι τον ΧΡΙΣΤΟ να ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΝ και σ` αυτον να ΠΑΡΑΔΟΘΟΥΝ. Γιατί το Αγιο Πνεύμα βεβαιώνει όλους που στην ΕΥΛΟΓΙΑ τουΧΡΙΣΤΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ « ΣΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΘΑ ΜΠΕΙΤΕ ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙΤΕ»

Φίλε μου μόνο αν στον Ιησου ΧΡΙΣΤΟ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙΣ στην ΕΥΛΟΓΙΑ του ΘΕΟΥ θαΜΠΕΙΣ, γιατί Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ειναι ο ΣΩΤΗΡΑΣ όλου του κόσμου που δεν έπαψε τηνπόρτα της καρδίας σου να ΧΤΥΠΑ (αποκάλυψη 3:20) γι`ΑΥΤΟ αν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑτον ΑΓΑΠΑΣ και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ να ΜΠΕΙΣ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥ στον ΧΡΙΣΤΟ τον επι Γης Πανταχου Παρων ΘΕΟ σου και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του ΘΑ ΜΠΕΙΣ και για παντα θΑ ΣΩΘΕΙΣ.(Ιωαννης 5:24,6;40,47,10;9,27)

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΓΕΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ,ΑΣ ΕΛΘΕΙ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΑΣ ΔΟΞΑΣΘΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ > ειναι μια προσευχη ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ που ο ΧΡΙΣΤΟΣ θα ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ και με την ΧΑΡΑ της ΣΩΤΗΡΙΑΣ του ΘΑ σε ΓΕΜΙΣΕΙ !!!!

No comments:

Post a Comment