Popular Posts

Monday 12 March 2012

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΧΑΡΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΩ

by Stelios Fellas

Αλλα επειδή δεν ειναι εφικτό απο το FB Mπουκ θα σου τα πω οτι ο ΧΡΙΣΤΟΣ ειναι:
Ο ΜΟΝΟΣ που ΣΩΖΕΙ τον ΑΜΑΡΤΩΛΟ και απο κανέναν αλλo εκτός απο τον ΧΡΙΣΤΟ δεν μπορούμε να ΛΑΒΟΥΜΕ ΣΩΤΗΡΙΑ. «Σε κανέναν άλλον ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ η ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΙ`ΟΥΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ , ΔΟΣΜΈΝΟ ΚΑΤΩ απο τον ουρανό μεταξυ των ανθρώπων, μεσω του οποίου να μπορούμε εμεις ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ»(Πραξεις 4:12)

Ο ΜΟΝΟΣ ΜΕΣΙΤΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. «Και είναι βέβαια ΕΝΑΣ ο ΘΕΟΣ και ΕΝΑΣ Ο ΜΕΣΙΤΗΣ μεταξυ ΘΕΟΥ και ΑΝΘΡΩΠΩΝ ο άνθρωπος ΙΗΣΟΥΣ»(Α.Τιμοθεου2:5) και εφ`όσον είσαι ανθρωπος ο ΙΗΣΟΥΣ θα μεσιτευσει και για σένα και ΣΩΤΗΡΙΑ θα ΧΑΡΙΣΕΙ στον καθενα που την ΧΑΡΗ του ΖΗΤΗΣΕΙ και στον ίδιο ΠΑΡΑΔΩΘΕΙ.

Η ΜΟΝΗ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ..«ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΒΑΤΩΝ. ΑΝ κανεις ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ`Εμενα ως ΕΙΣΟΔΟ, ΘΑ ΣΩΘΕΙ.»(Ιωάννης 10:9)και παρόλο που ολοι μας μεγαλώσαμε με την απόλυτη σιγουριά οτι πολλοί ΜΕΣΙΤΕΥΟΥΝ και πολλές οι Πόρτες και τα παράθυρα ο ΧΡΙΣΤΟΣ oμως δήλωσε «. ΑΝ κανεις ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ`Εμενα ως ΕΙΣΟΔΟ, ΘΑ ΣΩΘΕΙ»

Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΣΩΖΕΙ ΕΙΣ ΤΟ ΠΑΝΤΕΛΕΣ, δηλαδη ΤΕΛΕΙΑ.« Ο Χριστος επειδή παραμένει Αιωνια εχει ΑΜΕΤΑΒΙΒΣΤΟ την ΙΕΡΟΣΥΝΗ ( αυτο ειναι τελείως αντίθετο απο αυτα που ΔΙΔΑΧΤΗΚΑΜΕ) και Γι`αυτό κι ΕΧΕΙ τη ΔΥΝΑΜΗ να ΣΩΖΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ (στο ΠΑΝΤΕΛΈΣ) οσους ΠΡΟΣΈΡΧΟΝΤΑΙ στον ΘΕΟ μέσω ΑΥΤΟΥ ( και οχι μέσω άλλων), αφου ΖΕΙ πάντοτε , ετσι ωστε ΝΑ ΜΕΣΙΤΕΥΕΙ γι`αυτούς.(Εβραίους 7:25)
Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΦΕΡΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ «ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ και η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΖΩΗ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ»(ιωαννης 14:6)
Ο ΕΠΙ ΓΗΣ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΩΝ ΘΕΟΣ «ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ Φιλιππε,, και ΔΕΝ με ΕΧΕΙΣ ΓΝΩΡΙΣΕΙ,¨Όποιος έχει δει εμενα , ΕΧΕΙ ΔΕΙ τον ΠΑΤΕΡΑ¨Πως λοιπόν, λες εσυ ¨ΔΕΙΞΕ μας τον Πατερα¨(ιωαννης 14:9)
Ο ΜΟΝΟΣ ΣΟΦΟΣ ΘΕΟΣ « ΣΤΟΝ ΜΟΝΟ ΣΟΦΟ ΘΕΟ , ΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ, ΑΝΗΚΕΙ Η ΔΟΞΑ και η ΜΕΓΑΛΟΣΥΝΗ, η ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και η ΕΞΟΥΣΙΑ, και Τωρα και σ` ολους τους Αιωνες.Αμην»(ιουδας 1:25)
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ την ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ και σου λέγει « Να, Στέκομαι ΤΩΡΑ μπροστά στην πορτα της καρδίας σου και ΧΤΥΠΩ, αν ΑΚΟΥΣΕΙΣ τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΠΟΡΤΑ της καρδιας σου θα ΜΠΩ ΕΓΩ ΜΕΣΑ και ΘΑ ΔΕΙΠΝΉΣΟΥΜΕ-Γιορτάσουμε μαζί»(Αποκαλυψη 3:20)

Αγαπητέ μου φίλε αν ΘΑ ανοιξεις την καρδία σου στον ΧΡΙΣΤΟ θα Συνεχίσουμε την Φιλία μας και στον ΟΥΡΑΝΌ. Με ΌΛΗ μου την ΚΑΡΔΊΑ σου ΕΎΧΟΜΑΙ την ΠΡΌΣΚΛΗΣΗ του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ να μην την ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΕΙΣ αλλα με ΠΙΣΤΗ και απέραντη ΕΥΓΝΟΜΟΣΥΝΗ την καρδια σου να ανοίξεις και το κάλεσμα του να το ΑΠΑΝΤΉΣΕΙΣ

No comments:

Post a Comment