Popular Posts

Tuesday 20 March 2012

AN ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙΣ ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΊΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΆΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΔΕΞΟΥ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.

Γιατί ΜΟΝΟ όσοι τον ΧΡΙΣΤΟ ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ τους τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ αυτοι ΕΛΑΒΑΝ το Προνόμιο να ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ, Να Γεννηθούν ξανά και ΟΧΙ απο πρωτοβουλία Ανθρώπου, ούτε απο ανθρώπινη Ενέργεια η μεσολάβηση αλλά απο τον ΘΕΟ.(Ιωάννης 1:12-13)
Γιατί μόνο αφού ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ , Γεννηθείς Ξανά απο το Άγιο Πνευμα του ΘΕΟΥ θα διαπιστώσεις πόσο ΤΕΡΑΣΤΙΑ ειναι η ΔΙΑΦΟΡΑ, και πως τόσα χρόνια της Ζωής σου ζούσες μακρια απο την ΑΠΊΘΑΝΗ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΉ ΑΠΕΡΊΓΡΑΠΤΗ ΕΥΛΟΓΊΑ του ΘΕΟΥ που δεχεται κάθε αμαρτωλός που τον ΧΡΙΣΤΟ με ολη την καρδία του τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΊ και χωρις επιφυλαξη του ΔΟΘΕΊ.

Γιατί μόνο ο αμαρτωλός που ΆΝΟΙΞΕ την καρδία του στον Χριστό και ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΗΚΕ έχει το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΑΡΡΑΒΩΝΑ και ΕΓΓΥΗΤΗ της ΣΩΤΗΡΙΑΣ του(Εφεσιους 1:13-14) γνωρίζει οτι ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΕΙ« Τα δικα μου πρόβατα ΑΝΓΝΩΡΙΖΟΥΝ τη ΦΩΝΗ μου κι ΕΓΩ τα Γνωριζω, και αυτα με ακολουθουνε. Κι`ΕΓΩ ΠΑΡΕΧΩ σ`αυτά Αιώνια ΖΩΗ, και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ»(Ιωαννης 10:27-28),και γνωρίζουν οτι μέσα απο ΟΛΑ θα είναι περισσότερο απο ΝΙΚΗΤΕΣ ΧΑΡΗ στον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ που τα ΑΓΑΠΗΣΕ.( Ρωμαίους 8:37)

Φίλε μου ο ΧΡΙΣΤΟΣ σε καλεί και σου λέγει «Να, ΣΤΕΚΟΜΑΙ μπροστά στην ΠΟΡΤΑ της καρδίας σου και ΧΤΥΠΩ. Αν Ακούσεις την Φωνη μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την καρδία σου, Θα ΜΠΩ μέσα ΕΓΩ και θα Δειπνήσουμε μαζί»(Αποκαυψη 3:20)

Κανε το, Απάντησε στο κάλεσμα του ΧΡΙΣΤΟΥ και στη ΒΑΣΊΛΕΙΑ του και εσύ ΘΑ ΜΠΕΙΣ

No comments:

Post a Comment