Popular Posts

Saturday 10 March 2012

Οποιος σ`εμενα ερθει ΕΓΩ θα τον ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΩ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΘΑ ΤΟΥ ΔΟΣΩ ΛΕΓΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ ΚΑΘΕ ΑΙΧΜΑΛΟΤΙΖΜΕΝΟ ΚΑΤΑΠΙΕΣΜΕΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΩΘΕΙ.

Φιλε μου αν εισαι Αιχμαλωτισμενος απο τον Εχθρο, ο Ιησους ΧΡΙΣΤΟΣ βεβαιωνει οτι καθε αιχμαλωτισμενο, Δεσμιο, Καταπιεσμενο ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ .
Πνεύμα Κυρίου είναι επάνω μου• γι' αυτό με έχρισε• με έστειλε για να φέρνω τα χαρμόσυνα νέα στους φτωχούς, για να γιατρέψω τούς συντριμμένους στην καρδιά, για να κηρύξω ελευθερία στους αιχμαλώτους, και ανάβλεψη στους τυφλούς, να αποστείλω τούς ψυχικά τσακισμένους σε ελευθερία, για να κηρύξω ευπρόσδεκτο χρόνο τού Κυρίου».(Λουκας 4;18-19)

Καθενα που του ΔΩΘΕΙ τον βεβαιωνει οτι απο τον ιδιο θα ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ,και επισης θα τον ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ απο την ΤΙΜΩΡΙΑ της ΑΜΑΡΤΙΑΣ.

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΑ Σ`ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ ΜΕ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΟΥ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Σ`ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΩΘΕΙ.

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΝ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΔΩΘΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΘΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙΣ.
Οποιος σ`εμενα ερθει ΕΓΩ θα τον ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΩ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΘΑ ΤΟΥ ΔΟΣΩ ΛΕΓΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ.

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ ΚΑΘΕ ΑΙΧΜΑΛΩΤΙΖΜΕΝΟ ΚΑΤΑΠΙΕΣΜΕΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΩΘΕΙ..

Φιλε μου αν εισαι Αιχμαλωτισμενος απο τον Εχθρο, ο Ιησους ΧΡΙΣΤΟΣ βεβαιωνει οτι καθε αιχμαλωτισμενο, Δεσμιο, Καταπιεσμενο αμαρτωλο που του ΔΟΘΕΙ οτι θα τον ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ, και επισης θα τον ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ απο την ΤΙΜΩΡΙΑ της ΑΜΑΡΤΙΑΣ.
Καθενα που του ΔΩΘΕΙ τον βεβαιωνει οτι απο τον ιδιο θα ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ.!!!

No comments:

Post a Comment