Popular Posts

Thursday 8 March 2012

ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ

ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ, ΜΕ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΠΑΝΤΟΤΕ ΘΑ ΖΩ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΘΑ ΣΤΑΘΩ,ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΚΛEΙΣΩ, ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΩ.
Φιλε μου το μονο σιγουρο γεγονος στην Ζωη ειναι οτι ολοι μας Πλουσιοι οι Φτωχοι Ελληνες οι Αλλοδαποι, καλοι κακοι, υγιης και Ασθενης ΟΛΟΙ μας ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ, και ολοι μας στιγμιαιως μετα την τελευταια φορα που θα κλεισουμε τα ματια μας κατω στη γη, θα τα ανοιξουμε η στον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ στην ΕΥΛΟΓΗΜΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ του ΘΕΟΥ και του ΧΡΙΣΤΟΥ η στον ΑΠΑΙΣΙΟ ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΟ ΚΑΤΑΠΝΙΚΤΙΚΟ ΧΩΡΟ της ΑΠΟΥΣΙΑΣ του ΧΡΙΣΤΟΥ που ονομαζεται ΚΟΛΑΣΗ.

Επειδη ΟΛΟΙ ΑΜAΡΤΗΣΑΝ ολακερη η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ και κανεις ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ουτε θα ΥΠΑΡΞΕΙ αναμαρτητος « ΠΑΝΤΕΣ ΗΜΑΡΤΟΝ και ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ της ΔΟΞΑΣ του ΘΕΟΥ»(Ρωμαιους 3:23) ο ΘΕΟΣ μεσα απο το μεγαλο του ΕΛΕΟΣ και ΧΑΡΗ εστιλε τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ να ΣΤΑΥΡΟΘΕΙ και ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ο ιδιος την ΤΙΜΩΡΙΑ για την δικη μας προσωπικη αμαρτια, »(Ρωμαιους 3:23-26) ωστε ΟΠΟΙΟΣ αμαρτωλος ΠΙΣΤΕΥΣΕΙ σ`Αυτον δηλαδη με την καρδια του τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ του τον ΔΕΧΤΕΙ να μην ΑΠΟΛΕΣΘΕΙ, να ΜΗΝ ΧΑΘΕΙ αλλα να ΕΧΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ( μαζι του και με τον ΠΑΤΕΡΑ ΘΕΟ στον ΠΑΡAΔΕΙΣΟ) και ΟΧΙ στον ΑΙΟΝΙΟ ΑΠΑΙΣΙΟ ΧΑΜΟ στην ΚΟΛΑΣΗ.

Και σε μερικους που νομιζαν οτι σιγουρα θα ΜΠΑΙΝΑΝ στην ΒΑΣΙΛΕΙΑ του επειδη αυτοι ησαν οι Κατοχοι και ο κορμος της ΤΟΤΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ειπε « Ποτε ΔΕ σας ΓΝΩΡΙΣΑ, ΦΥΓΕΤΕ απο ΜΕΝΑ σεις που το ΕΡΓΟ σας Ειναι ΑΝΟΜΙΑ»(Ματθαιος 7:23)

Σκληρα λογια απο τον Σπλαχνικο ΧΡΙΣΤΟ σ`εκεινους που ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΕ για να ΣΩΘΟΥΝ και που ασταματητα και καθημερινως με το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ του τους καλουσε ν`ΑΝΟΙΞΟΥΝ την ΚΑΡΔΙΑ να ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΝ και ΣΩΤΗΡΑ τους να ΤΟΝ ΔΕΧΤΟΥΝ (Ιωαννης 1:12, Αποκαλυψη 3:20)

Φιλε η Σωτηρια σου εξαρταται απο την Απαντηση της καρδιας σου στον ΧΡΙΣΤΟ που ΧΤΥΠΑ την ΠΟΡΤΑ της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και σου λεγει « Να Στεκομαι ΤΩΡΑ μπροστα στην ΠΟΡΤΑ της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακουσεις τη ΦΩΝΗ μου, θα ΜΠΩ μεσα και θα ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ»(Απoκαλυψη 3;20)

Αν στον ΧΡΙΣΤΟ ΑΝΟΙΞΕΙΣ τηνΚΑΡΔΙΑ σου και τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ και ΣΩΤΗΡΑ σου τον ΔΕΧΤΕΙΣ στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ μαζι του θα ΜΠΕΙΣ και προβατο δικο του θα εισαι και ποτε ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΕΙΣ.
« Τα Δικα μου προβατα ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ τη ΦΩΝΗ μου κι`ΕΓΩ τα Γνωριζω, και αυτα με ακολουνε. Κι`ΕΓΩ ΠΑΡΕΧΩ σ`ΑΥΤΑ ΖΩΗ ΑΙΩΝΙΑ και ΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ»(Ιωαννης 10:27-28)

Σου ευχομαι το καλεσμα του Να μην το ΑΓΝΟΗΣΕΙΣ αλλα να του ΔΟΘΕΙΣ και τοτε και εσυ θα μπορεις να λες «Ειμαι δικος του και ποτε δε θα χαθω, αλλα ΑΙΩΝΙΑ με τον ΧΡΙΣΤΟ θα ΖΩ, και το ΘΑΝΑΤΟ ποτε μου ΔΕΝ ΘΑ ΦΟΒΗΘΩ, γιατι οταν ΚΛEΙΣΩ τα ΜΑΤΙΑ μου ΜΑΖΙ του ΘΑ ΒΡΕΘΩ !!!

No comments:

Post a Comment