Popular Posts

Tuesday 6 March 2012

ΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΠΟΡΕΥΘΕΙΣ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΘΑ ΠΟΡΕΥΘΕΙΣ.

Φίλοι μου ίσως ακουσατε απο ανθρωπους που επαθαν μεγαλες συμφωρες να λενε «ΟΥΤΕ στον Χειρότερο εχθρό μου δεν θα ευχόμουν αυτα που επαθα να του συμβουν »

Και εγω θελω να σας διαβεβαιώσω οτι ΔΕΝ ΕΥΧΟΜΑΙ σε κανενα μακριά απο τον ΧΡΙΣΤΟ να βρεθεί αλλα γράφω αυτα που γράφω επειδή επιθυμω να ΜΗΝ ΧΑΘΕΙΤΕ αλλα στην ΕΥΛΟΓΙΑ του ΧΡΙΣΤΟΥ να ΜΠΕΙΤΕ γιατι δεν ΓΙΝΕΤΑΙ αυτοι που εν ΖΩΗ ΕΠΙΜΟΝΑ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ και ΚΥΡΙΟ τους να Τον ΔΕΧΤΟΥΝ μετα θανατο μαζι του ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ !!!(Εβραιους 10:29)

Φίλε μου αν τωρα με το ΧΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΠΟΡΕΥΘΕΙΣ στον ΘΑΝΑΤΟ θα ΠΟΡΕΥΘΕΙΣ, δηλαδή στην ΑΙΩΝΙΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ απο αυτόν μετα ΘΑΝΑΤΟ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙΣ.

Τώρα Φιλε μου εν ΖΩΗ σου Δίνεται η ευκαιρία να ΜΕΤΑΝΟΉΣΕΙ και τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ με ειλικρίνεια και συντριβή ΚΥΡΙΟ σου και ΣΩΤΗΡΑ σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του ΝΑ ΜΠΕΙΣ.
Αν όμως τώρα ΑΡΝΕΙΣΑΙ τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ Σωτηρα σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ,φυσικα μετα ΘΑΝΑΤΟ ΜΑΚΡΙΑ του για παντα ΘΑ ΒΡΕΘΕΙΣ αφου την προσφορα Σωτηριας του ΑΡΝΗΘΗΚΕΣ να ΔΕΧΤΕΙΣ.(Ματθαιος 11:28, Αποκαλυψη 3:20)

Φιλε μου σου Εύχομαι να ΤΑΠΕΙΝΩΘΕΙΣ γιατι ο ΘΕΟΣ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ στους ΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ αλλα στους ΤΑΠΕΙΝΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΧΑΡΗ (Ιακωβος 4:6) και τον ΧΡΙΣΤΟ προσωπικο σου ΣΩΤΗΡΑ και ΚΥΡΙΟ να τον ΔΕΧΤΕΙΣ ωστε στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ μαζι του του και ΕΣΥ να ΜΠΕΙΣ !!!

No comments:

Post a Comment