Popular Posts

Sunday 10 July 2016

OTAN EΓΩ ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΩ Ο ΘΕΟΣ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΙ

Αυτό είναι το βιβλικό και αμετάβλητο αξίωμα οτι σε καθε αδυναμία μας ο Θεός είναι δυνατός και μπορεί να μας βοηθήσει τα πίστα του παιδιά να υπερβούν  το ανυπέρβλητο εμπόδιο,που τους  κλείνει το δρόμο  και τους  παραλύει  απο φόβο !! 

Τίποτε δεν είναι αδύνατο για τον Θεό και γι' αυτό ο  Απόστολος Παύλος μας νουθετεί τους γνήσιους πιστούς και μας  λέει οτι μέσα απο όλα τα δεινά - τους φόβους μας,  τα πλήγματα και τις φουρτούνες της ζωης- ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ απο ΝΙΚΗΤΕΣ ΜΕΣΩ  -του Χρίστου- που μας ΑΓΑΠΗΣΕ !!(Ρωμαίους 8:37,Φιλιπ 4:13) 
Αν και η πίστης μου στον Χριστό και στο δώρο της σωτήριας που χάρισε σε μένα τον ανάξιο είναι  τελείως ακλόνητη,  στην καθημερινή μου όμως ζωή ανησυχώ για πράγματα που λογικά δεν θα έπρεπε καθόλου να ανησυχούσα. 
Η καρδιά μου διατηρεί ακόμα  παράλογους φόβους και σενάρια προδοσίας και αποτυχίας που προέρχονται απο τα παιδικά μου χρόνια. Η πίστης μου υστερεί και σκοντάφτει πιστεύοντας οτι η βοήθεια του Θεού στην προκείμενη περίπτωση δεν θα είναι επαρκής . 
Αυτό ακριβώς που συνέβηκε χθες καθώς ετοιμάζομαι να έρθω στην Ελλάδα, άρχισα να ανησυχώ οτι το Καναδικό τελωνείο στην επιστροφή μου δεν θα πίστευε οτι οι δυο Ταμπλέτες μου προέρχονται απο τον Καναδά και  θα μου ζητούσαν να πληρώσω τελωνειακούς δασμούς. 
Ο Κύριος όμως καθησύχασε την καρδία μου, μου ψιλόβρεχε μερικές ενθαρρυντικές σκέψεις. 
Στέλιο, "
 I will never let you down" πρέπει να πιστέψεις οτι ποτε δεν θα σε παρατήσω, δεν θα σε  αμελήσω ασχέτως πόσο δύσκολη και αδύνατη σου θα είναι η κατάστασης που αντιμετωπίζεις θα δώσω την λύση. 
Ποτέ δεν θα σ' αφήσω αβοήθητο, "Σταμάτα να ανησυχείς, πάψε να πιστεύεις σενάρια προδοσίας και αποτυχίας
"
Aν κρατάς για σύμβουλο της ζωής σου το δεκάχρονο και εντεκάχρονο Λάκη αντί εμένα θα αποτύχεις" " Ποτέ δε θα είσαι μόνος Στέλιο, όταν φόβος και ανησυχία σε πιάνει γύρνα σε μένα.
Φίλοι μου, δεν άνοιξα την καρδία μου για να εντυπωσιάσω κανέναν, αλλά γιατί δυσκολεύομαι υπερβολικά να ανοίγω την καρδιά μου και να εκφράζω τα αισθήματα μου και τις αδυναμίες μου, και επειδή γνωρίζω οτι τώρα και χρόνια ο Χριστός με προτρέπει να ειμαι προσωπικός και διάφανης. 
Αν όμως απορείς πως ο Θεός μπορεί να *μιλάει*  -να μεταδίδει τη ενθάρρυνση του,τον έλεγχο του, η την διόρθωση του-  στα πιστά του παιδιά μην απορείς, αλλά μάλλον να απορείς πως ο δημιουργός του σύμπαντος, που δημιούργησε τα πάντα και τίποτε δεν  είναι κρυφό απο την ματιά του αδυνατεί να *μιλήσει*  να μεταδώσει ένα μήνυμα του, μια ενθάρρυνση του η τον έλεγχο τους στα πιστά του παιδιά που τον αγαπούν, και επιλυόμουν το θέλημα του να εκτελούν.

No comments:

Post a Comment