Popular Posts

Sunday 24 July 2016

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΕ ΚΑΛΕΙ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΕΥΛΟΓΗΘΕΙΣ ΠΟΛΥ

Η αμαρτία μας είναι αυτή που μας χωρίζει από τον Θεό. Όλοι αμάρτησαν και βρίσκονται μακριά απο την δόξα του Θεού (Ρωμαίους 3:23) μας λέει η Αγία γραφή, και οτι οι αμαρτίες μας υψώνουν τείχος ανάμεσα σ' εμάς και στο Θεό σας κι οι ανομίες μας τον έκρυψαν μακριά μας(Ησαΐας 53:2) Ο Χριστός όμως στον σταυρό ΦΟΡΤΩΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ( Α.Πέτρου 2:24) και ετσι ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ το ΧΡΕΟΓΡΑΦΟ με τις διατάξεις του νόμου που ήταν ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ.(Κολοσσαεις 2:14) Ο στοργικός όμως και συμπονετικός Χριστός μας, και εσένα φίλε μου σε καλεί στον ιδιο να έρθεις να προσφύγεις, να ΑΚΥΡΩΣΕΙ την αμαρτία σου για να ευλογηθείς πολύ!!! Κανείς άλλος φίλε μου, δεν μπορεί να ακυρώσει τις αμαρτίες μας, παρά μόνο ο Χριστός που στον σταυρό πλήρωσε το τίμημα μα την δική του σταυρική Θυσία για την δική μας αμαρτία.( Α.Πετρου 2:22-24) "Χριστέ σ' ευχαριστώ που στον σταυρό πλήρωσες την τιμωρία και για την δική μου αμαρτία. Μετανοώ που τόσα χρόνια μακριά σου, επιστρέφω και σε παρακαλώ συγχώρεσε με απο όλες μου τις αμαρτίες και έλα να μείνεις μαζί μου όλες τις ήμερες της ζωής μου." Eιναι η προσευχή που αν ειλικρινής ο Χριστός θα την απαντήσει και την καινούργια ζωή μαζί του, και με τον επουράνιο Πατέρα θα σου χαρίσει. Αμην !!

No comments:

Post a Comment