Popular Posts

Wednesday 13 July 2016

ΠΟΤΕ ΠΙΑ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΘΑ ΜΠΕΙΣ ; ; ;

Στην βασιλεία του Χριστού θα μπεις οταν και εσυ ανοίξεις την καρδία σου και τον Χριστό προσωπικό Σωτήρα σου τον δεχτείς. Από  άλλη πόρτα κανείς δεν θα μπορέσει να μπει γιατί μια μόνο είναι η Πόρτα και αυτή ειναι ο Χριστός που βεβαίωσε όλους μας και είπε :« Εγώ είμαι η Πόρτα. Αν κανείς ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο ΘΑ ΣΩΘΕΙ....... Εγώ ήρθα για να έχουν -τα πιστά μου παιδιά- Ζωή και μάλιστα ΆΦΘΟΝΗ.»( Ιωάννης 10:9-10)Εκτός του Χριστού δεν υπάρχει σωτηρία ( Πραξεις 4:12) μην χασομεράς, μην διστάζεις τον Χριστό με ολο σου το είναι να τον εμπιστευτείς και σ' Ευλογίες που δεν είσαι εις θέση να διανοηθείς να μπεις. Αμήν. 
Η Αγάπη του Χριστού  μου είναι πολυγωνική, μου γιατρεύει κάθε γωνία ακόμα και την πνεύματοψυχική ! 
Αυτή ειναι η  δική μου εμπειρία, αλλά και καθε αμαρτωλού/ης  που όπως η Μαρία η Μαγδαληνή τον Χριστό εμπιστεύτηκε με όλο της το είναι, μ' όλη της την καρδία  !! 
"Κύριε Ιησού Χριστέ συγχώρα με τον αμαρτωλό που το κάλεσμα σου επι Χρόνια αγνοούσα. Σου ανοίγω σήμερα την καρδία μου και σου ζητώ να έρθεις και να μείνεις μαζί μου όλες τις ήμερες της ζωής μου." Είναι η προσευχή που ο Κύριος της Ζωής ο σπλαχνικός Χριστός θα απαντήσει και την ΧΑΡΗ του, και την Αιώνια μαζί του Ζωή θα σου χαρίσει. Αμήν! 
«Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ'ΕΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέει η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που πιστεύει Σ' ΕΜΕΝΑ ! »(Ιωάννης 7:37) 
«ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ, ΑΥΤΟΝ, ΟΧΙ, ΔΕ ΘΑ ΤΟΝ ΑΠΟΔΙΩΞΩ»(Ιωάννης 7:37)

No comments:

Post a Comment