Popular Posts

Saturday 9 July 2016

Ο ΚΑΤΕΡΓΑΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΚΑΤΕΡΓΑΣΙΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΝΑΠΑΥΣΗ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΙΑ.

Πολύτιμη Ψυχή, αν η ζωή σ’ εχει κτυπήσει ο Χριστος μπορεί ΖΩΗ ΑΦΘΟΝΗ να σου χαρίσει.
Ο Χριστος  
λέει σ’ ολους που ανάσα και δυναμη ζητούν «
Εγω ήρθα για να εχουν ζωή και να την εχουν ΑΦΘΟΝΗ»(Ιωάννης 10:10) οχι με το σταγονόμετρο.
Μ’ αρέσει η χαρά, μ’ αρέσει το γέλιο, μου αρέσει η επιτυχία και αυτα που θα τα βρω ;
Θα τα βρω και θα τα βρεις στον Χριστο οταν σωτήρα σου τον δεχτεις !! 
Η δυναμική ζωή, η ΑΦΘΟΝΗ ΖΩΗ φίλε μου, ειναι το δώρο του Χριστου σε καθε κουρασμένο  και  βαριά  φορτωμένο αμαρτωλο που του δοθεί και απ’ Αυτον μ’ όλο του το ειναι εξαρτηθεί.(Ματθαίος 11:28)
Φίλε μου μην αφήσεις αυτη την ευλογημένη  ευκαιρία  να περάσει, αλλα σήμερα άνοιξε την καρδια σου στον Χριστο και στην Ευλογια του Πατρός και του Χριστου θα μπεις και απο τ’ Αγιο Πνευμα του  χωρίς  ανθρώπινη μεσολάβηση θα βαπτιστείς !!
Σου ομολογώ οτι  ποτε μου δεν βιάστηκα στον Χριστο να τρέξω, αλλα στα σαραντα μου οταν η σχιζοφρενια χτύπησε την κόρη μου την Χριστίνα τότε μονο  δεκατριών ετώντότε έτρεξα μ'  ολη μου την καρδια στον Χριστο, και του ζήτησα να έρθει και να πάρει το τιμόνι της ζωής μου, και να μεινει μαζί μου ολες τις ημερες της ζωής μου !
Από τότε χάρη στον Χριστο, ειμαι γεμάτος αισιοδοξία, εχω γευτεί την *άφθονη*  του πνεύματός ζωή και ακόμα περισσότερο θα γευτώ και θα γνωρίσω την καταπλικτικη δυναμική ζωη που χαρίζει σ’ ολους που τον αγαπούν και σωτήρα τους τον δεχτούν.  Αμην!
Αυτη την άφθονη δυναμική ζωή ευχομαι και για σένα !!!  

No comments:

Post a Comment