Popular Posts

Thursday 14 July 2016

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΤΙΚΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΠΙΣΤΟ ΤΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΙ

Αλίμονο και τρισαλιμονο αν η Αγάπη του Χριστού δεν ήταν εξακολουθητική αλλά ήταν ευμετάβλητη, και αναιμική, κανείς στον Παράδεισο δεν θα μπορούσε να μπει !! Δόξα στον Κυριο που ο ιδιος βεβαιώνει τα γνήσια πιστά του παιδιά και μας λεει « ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ Σ' ΑΦΗΣΩ ΟΥΤΕ ΘΑ Σ' ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ !!!» (Εβραιους 13:5) ο Κύριος μου/μας ειναι ο ΚΑΛΟΣ και ΣΤΟΡΓΙΚΟΣ ΠΟΙΜΕΝΑΣ που δεν  συντρίψει το ραγισμένο καλάμι,(Ματθαίος 12;20) αντιθέτως θα ειναι πάντα στο πλευρό τους και ποτε δεν θα πάψει να μας φροντίζει, ελέγχει, προστατεύει και καθοδηγεί ! Και αν ολοι σε αφήσουν εγώ δεν θα σ'αφήσω λέει ο Κύριος: «Μπορεί τάχα η μάνα το βρέφος της να λησμονήσει, και να μη δείξει την αγάπη της στο σπλάχνο της που γέννησε; Μα κι αν ακόμη εκείνες λησμονήσουν, δε θα σε λησμονήσω εγώ. Να, ΚΟΙΤΑ, ΕΓΩ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΠΑΛΑΜΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑ »( Ησαΐας 49:16) Aν ανοίξαμε την καρδιά μας και ΣΩΤΗΡΑ μας τον Χριστό δεχτήκαμε, μαζί του θα ζήσουμε (Ιωάννης 1;12-13,Αποκάλυψη 3:20) Αν ΥΠΟΜΕΝΟΥΜΕ, μαζι του θα ΒΑΣΙΛΕΨΟΥΜΕ : Αν είσαι δικό του παιδί και τον Χριστό ακολουθείς μαζί του θα ΒΑΣΙΛΕΨΕΙΣ «Μας ανάστησε μαζι του και μας ΕΒΑΛΕ να ΚΑΘΗΣΟΥΜΕ μαζι του στα ουράνια !!! Για να φανερώσει την υπερβολικά γενναιόδωρη ΧΑΡΗ του !!»(Εφεσιους 2:6-8) Αν τον Χριστό αρνηθούμε < αν αψηφήσουμε την Προσφορά ΣΩΤΗΡΙΑΣ του.(Ματθαίος 11;28, Αποκάλυψη 3;20) κι' εκείνος θα μας αρνηθεί !!!! Αν απιστούμε < αν παραπατούμε, γλιστρούμε, αποτυγχανουμε το Αγιο Θέλημα του πάντα να το εκτελούμε, και σαν άνθρωποι υστερούμε αλλά πάντα μετανοουμε !! > εκείνος ΜΕΝΕΙ ΠΙΣΤΟΣ. ( Β.Τιμοθεου 2:11-13) Πάντα ο Χριστός παραμένει στο Πλευρό του αδυνάτου παιδιού του, που γλίστρησε, που παραστράτισε ΔΕΝ το ΑΦΗΝΕΙ ουτε το ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙ ώστε ο λύκος να το αρπάξει- αλλά μέσα απο την δοκιμασία και τον πειρασμό δίδει την λύση !!! Ο Χριστός δεν μπορει να αρνηθεί τον Εαυτό του, το ΣΩΜΑ του, το γνήσιο του παιδί που παραμέρισε το Εγώ του και προσωπικό του Σωτήρα τον εχει δεχτεί !! ( Β.Τιμόθεου 2:11-13) Αυτός ειναι ο ΣΩΤΗΡΑΣ μου ο Χριστός μου, Κύριος ΧΑΡΗΣ και ΕΛΕΟΥΣ, ΣΤΟΡΓΙΚΟΣ και ΣΥΜΠΟΝΕΤΙΚΟΣ η αγάπη του είναι ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΤΙΚΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ να ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ το πιστο του το παιδι. Στέλιος Φελλας. Ανάξιος σωσμένος αμαρτωλός, Οχι χάρη σε τίποτε *καλά* έργα που υποτίθεται οτι έκανα, αλλά χάρη στο μεγάλο ΕΛΕΟΣ του να συγχωρεί και να ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ (Ρωμαίους 3;23-25) κάθε ανάξιο αμαρτωλό που τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ του τον δεχτεί !!(Ιωαννης 1:12-13) Αμην

No comments:

Post a Comment