Popular Posts

Tuesday 12 July 2016

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΔΙΧΟΤΟΜΗΘΩ ?

Την διχοτομημένη Κύπρο δεν την ξεχνάμε, αλλά τι είναι η ατομική η προσωπική διχοτόμηση ; Αν είμαι διχοτομημένος θα είμαι εύκολα δυσαρεστημένος, μάλλον εύκολα θα καταδικάζω τον εαυτό μου και στο μέτρο που θα καταδικάζω τον εαυτό μου θα καταδικάζω και τους άλλους, θα στενοχωριέμαι και θα είμαι δυσαρεστημένος χωρίς αιτία. Η καρδιά μου διχοτομήθηκε οταν ήμουν πέντε χρονών, οταν η θεία μου που με μεγάλωνε, γιατι είχα χάσει την μητέρα μου απο επτά μήνες, εγκατέλειψε το πατρικό σπίτι μας για να παντρευτεί. Η μητέρα μου, πέθανε από αναιμία οταν ήμουν επτά μηνών, αυτή ήταν η πρώτη εγκατάλειψης μου, και η είσοδος μου στο ορφανοτροφείο. Όταν όμως μετά απο τέσσερα χρόνια μητρικής ζεστασιάς έφυγε η αδελφή του Πατέρα μου -για μένα η Μητέρα μου- εγκατέλειψε το πατρικό μας σπίτι για να παντρευτεί αυτη η δεύτερη αναχώρησης, ήταν η αιτία της διχοτόμησης της καρδιάς μου. Έζησα με διχοτομημένη καρδιά όλα τα χρόνια της Ζώης μου. Η διχοτομημένη καρδιά είναι κατά βάθος ρηχία, δεν έχει την δύναμη και δεν τολμά ούτε και την σύντροφο της ζωης του, ουτε τα παιδιά του, ούτε και την ίδια την ζωή να την απολαύσει γιατι είναι ελλιπής, είναι μισή δεν είναι ολόκληρη. Αυτός που εχει διχοτομημένη καρδιά μπορεί να ειναι υπερβολικά αφελής όπως εγω, αλλα ταυτόχρονα και καχύποπτος, του λείπει η καρδιακή ασφάλεια τον άλλο/άλλη απόλυτα να τον/ην εμπιστευθεί. Ενώ εχω απόλυτη και ακλόνητη βεβαιότητα για την στενή και ευλογημένη σχέση που έχω με τον Κύριο, για ασήμαντα και φυσιολογικά γεγονότα αισθάνομαι ανασφαλής και ανήσυχος.
Η σημερινή μου ομως αισιοδοξία δεν πρόκειται ποτε πια να μεταβληθεί, γιατι καθημερινώς διαπιστώνω πόσο πολύ εργάζεται ο Θεός στην καρδιά μου και ξέρω οτι πολύ σύντομα θα γευτώ τους καρπούς της ιατρείας του γιατί η ΑΓΑΠΗ του Χριστού είναι ΕΝΩΤΙΚΗ, ΕΝΩΝΕΙ για ΠΑΝΤΑ αυτόν που έχει ΔΙΧΟΤΟΜΗΘΕΙ !!! Φίλε μου αν συμβάντα στην ζωή σου σ' έχουν διχοτομήσει ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΝΩΝΕΙ για πάντα αυτόν που εχει ΔΙΧΟΤΟΜΗΘΕΙ !!! Άνοιξε την καρδιά σου στον Χριστό και θα σε γιατρέψει, και με Ειρήνη, γαλήνη, πίστη, θάρρος και εμπιστοσύνη θα σε γεμίσει και την Αιώνια μαζί του ζωή θα σου χαρίσει !! «Όσοι δέχτηκαν τον Χριστό, -του άνοιξαν την καρδιά τους και του έδωσαν το τιμόνι της ζωής τους- σ ' αυτούς έδωσε το προνόμιο να γίνουν παιδιά Θεού !!»(Ιωάννης 1:12-13) Κανένας δεν γεννιέται παιδί Θεού παρα την θέληση του, χωρίς ο ίδιος να ανοίξει την καρδία του στον Χριστό και Σωτήρα του να τον δεχτεί. !!!! Μεγάλη θα ειναι η χαρά σου όταν στον Χριστό ανοίξεις την καρδιά σου και απο τ' Αγιο Πνεύμα του αναγεννηθείς, δηλαδή λάβεις το καινούργιο σου παρών με το Πνεύμα του Θεού μέσα σου να κατοικεί. Αμην! (Αποκάλυψη 3:20)

No comments:

Post a Comment