Popular Posts

Sunday 3 July 2016

H ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΛΗΓΩΝΕΙ ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ

Είναι ποιο εύκολο στον Ελληνα να γίνει Μουσουλμάνος η Βουδιστής παρα Χριστιανος .Επειδή αν ο γείτονας σου η ο συγγενής σου γίνει Μουσουλμάνος η Βουδιστής μειωμένος δεν θα αισθανθείς, αλλα για την λανθασμένη εκλογή του μάλλον θα τον λυπηθείς !!
Αν ομως γίνει Χριστιανος τότε στο ΕΓΩ σου θα προσβληθείς γιατι με την εκλογη του δειχνει οτι τίμησε περισσότερο έναν άλλο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ <που ομως δεν ειναι άλλος παρα ο πρωταρχικός απο τον δικό σου, και αυτό πληγώνει πολυ περισσότερο το ΕΓΩ σου παρα αν είχε άλλη θρησκεία ασπαστεί !!
Καμιά σημαντική αλλαγη στην ζωή μας δεν ειναι ευπροσδεκτη, η γνώση οτι εχω η εχεις εξαπατηθεί, οτι ο άνθρωπος που αγαπούσες σε απατούσε πληγώνει βαθύτατα το εγώ σου, το να σου που στην δουλεια σου οτι σε απολύουν λόγο πτώχευσής  το δέχεσαι, αλλα αν σου πουν οτι σε απολύουν επειδη λουφάρεις, δεν εισαι συνεπής, δεν εισαι συνεργάσιμος, συκοφαντείς του συναδέλφους σου, εισαι αναξιόπιστος και ανέντιμος ακόμα και αν ειναι η ΑΛΗΘΕΙΑ πληγώνει πολυ και κανείς εύκολα δεν μπορεί την ΑΛΗΘΕΙΑ να την ΔΕΧΤΕΙ.
Πολυ περισσότερο ομως πληγωνει αλλα ταυτόχρονα και ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ η ΑΛΗΘΕΙΑ οτι ο Χριστος και ΟΧΙ οι άγιοι ουτε η Εκκλησια, ουτε η Παναγία ΣΩΤΗΡΙΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ σε ολους τους  κουρασμένους και βαριά φορτωμένους αμαρτωλους που  ΧΩΡΙΣ ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ  με ΠΙΣΤΗ ΤΡΕΞΟΥΝ/ΕΡΘΟΥΝ σ’Αυτον (Ματθαίος 11:28) :«Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή· κανείς δεν πηγαίνει στον Πατέρα παρά μόνο αν περάσει από μένα.» «Εγω ειμαι η Πόρτα. Αν κανείς προσφύγει Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή»(Ιωάννης 10:9) Η αληθεια οτι αν τρέξεις στον Χριστο, αν ΠΡΟΣΦΥΓΕΙΣ σ’Αυτον αν του ΑΝΟΙΞΕΙΣ την καρδια σου και τον κανεις το καταφύγιο σου θα ΣΩΘΕΙΣ,δυστυχως  ειναι ΑΝΑΘΕΜΑ για τους θρησκολατρες που απο τον Χριστο κερδοσκοπούν,  που σε θέλουν αλυσοδεμένο στην εκκλησια τους,  ώστε μέσω των δικών τους μεσολαβησεων, μυστηρίων, και εορτών να σε αρμέγουν και εξαρτώμενο απο αυτους να σε κρατουν.
Φιλε μου το φως που φωτίζει τον κοσμο ειναι ο Χριστος,(Ιωαννης 8:12)  το σκοταδι μισει το Φως και  μισεί την διάδοση της ΑΛΗΘΕΙΑΣ, οτι χωρίς μεσολαβητες και χωρίς πρεσβείες Αγιων < που τιμω και αγαπώ>  καθε κουρασμένος και βόρια φορτωμένος αμαρτωλος ειναι ΕΥΠΡΟΣΔΕΧΤΟΣ απο τον Χριστο και ΑΝΑΠΑΥΣΗ και ψυχική δροσιά θα βρει, «ΕΛΑΤΕ σε ΜΕΝΑ όλοι εσείς που είστε κουρασμένοι και βαριά φορτωμένοι κι ΕΓΩ θα σας δώσω ΑΝΑΠΑΥΣΗ»(Ματθαίος 11:28) «Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ'ΕΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέει η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που πιστεύει Σ' ΕΜΕΝΑ ! »(Ιωάννης 7:37)
Ο Χριστος πριν δυο χιλιαδες βεβαίωσε ολους μας  οτι μονο Αυτος ειναι ο ΔΡΟΜΟΣ προς τον Πατερα « ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ  και η ΑΛΗΘΕΙΑ  και η ΖΩΗ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ /ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ !!!»(Ιωαννης 14:6) και η ΠΥΛΗ που οδηγεί στη ζωή: « Μπείτε απο την στενη πυλη, γιατι, επειδη ειναι ΠΛΑΤΙΑ η ΠΥΛΗ και ΕΥΡΥΧΩΡΟΣ ο δρομος που ΟΔΥΓΕΙ στον ΧΑΜΟ,και πολλοι ειναι εκεινοι που μπαινουν απ’αυτην !!! Κι επειδη ειναι ΣΤΕΝΗ η Πυλη και ΣΤΕΝΟΧΩΡΟΣ ο δρομος που ο δρομος που ΟΔΥΓΕΙ στη ζωη, και λιγοι τη βρίσκουν!!»(Ματθαιος 7:13)
Φιλε μου, απο εσενα σημερα εξαρτάται αν στον Παράδεισο, στην βασιλεια του Θεου θα μπεις.
Η ΣΩΤΗΡΙΑ πάντως πηγάζει απο τον Χριστο και όποιος ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ με μετανοια στον Χριστο θα ΣΩΘΕΙ!

«Εγω ειμαι η Πορτα. Αν κανείς προσφύγει Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή»(Ιωάννης 10:9)
Σου ευχομαι σωτηρα σου να τον δεχτεις και στην Αιώνια ζωη και εσυ να μπεις. Αμην!

No comments:

Post a Comment