Popular Posts

Friday 19 April 2013

ΦΙΛΕ ΜΟΥ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΔΙΚΑΙΩΣΕΙ ΜΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΘΕΟ

ΦΙΛΕ ΜΟΥ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΔΙΚΑΙΩΣΕΙ ΜΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΟΥ Η ΟΙ ΑΓΙΟΙ 

ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ EΡΕΥΝΑ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ , ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΠΙΟ ΜΥΧΙΕΣ -ΚΡΥΦΕΣ- ΑΓΑΠΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (Ιερεμίας 17:10).....ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ, ΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΑΔΙΕΡΥΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΚΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΥΜΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ, ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΛΟΓΟ.(Εβραιους 4;12-13)

Φίλε μου η καρδιακή σου γνήσια ΠΙΣΤΗΣ στον Χριστό θα σε ΔΙΚΑΙΩΣΕΙ απο τον ΘΕΟ (Ρωμαίους 3:23-25) αλλά η δυσπιστία σου τον ΧΡΙΣΤΟ να ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ και ΣΩΤΗΡΑ σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ θα σε ΑΠΟΚΛΙΣΕΙγιατί όποιος ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ τον ΧΡΙΣΤΟ και ΣΩΤΗΡΑ του τον ΔΕΧΤΕΙ στην ΕΥΛΟΓΙΑ του Πατρός θα μπει (Ιωάννης 1:12-13,3:16,36,5;24,6;39,47,7:37-38,10:9,10;27-28,11:25,14:6) όποιος όμως ΔΥΣΠΙΣΤΗΣΕΙ και το κάλεσμα του Χριστού Αγνοήσει(Ματθαίος 11:28,Αποκάλυψη 3:20) θα χαθεί, γιατί ο Θεός κοιτάζει την ΚΑΡΔΙΑ σου και Όχι το βάπτισμα σου, Κοιτάζει να ΔΕΙ ποιος πραγματικά τον Γιο του τον ΧΡΙΣΤΟ ΑΓΑΠΑ και τον ΤΙΜΑ, και αυτόν που τον ΤΙΜΑ και ο ίδιος θα τον ΤΙΜΗΣΕΙ.(Ιωάννης 5:23)

Φίλε μου σου εύχομαι σαν παιδί τον σπλαχνικό Κύριο Ιησού Χριστό μ'ολη σου την ΚΑΡΔΙΑ να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ και στην ΒΑΣΙΛΕΙΑ του και εσυ θα μπεις, γιατί όποιος τον ΤΙΜΗΣΕΙ και τον ΑΓΠΑΠΗΣΕΙ και απο τον επουράνιο Πατερα θα ΤΙΜΗΘΕΙ και θα ΑΓΑΠΗΘΕΙ (Ιωάννης 5:23-24,14;23) και στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΘΑ ΜΠΕΙ ! <<Αν μ ΑΓΑΠΑΕΙ κάποιος , θα ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ το λόγο μου, και ο Πατέρας μου θα τον ΑΓΑΠΗΣΕΙ, και θα ΕΡΘΟΥΜΕ σ' αυτόν και θα ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΜΕ μαζί του>>(Ιωάννης 14:23)
       
   
 "ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΗΣ  ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΕ ΥΜΝΩ, ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΩ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΔΟΞΟΛΟΓΩ" ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΥΤΗ ΖΩΝΤΑΝΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΥΧΗ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΕΧΕΙ ΔΩΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΕΧΕΙ ΣΩΘΕΙ !!

No comments:

Post a Comment