Popular Posts

Saturday 6 April 2013

Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.


Είναι ο αυτός που τον Χριστό αγάπα, που χωρίς δισταγμό του άνοιξε την καρδιά του και τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΕ και ΣΩΤΗΡΑ και Κύριο του τον ΔΕΧΤΗΚΕ. (Ιωάννης 1:12-13,3:16,36,Αποκάλυψη 3:20) « Αν με ΑΓΑΠΑΕΙ κάποιος θα εφαρμόσει τον λόγο μου, και ο Πατέρας θα τον ΑΓΑΠΗΣΕΙ, και θα έρθουμε σ' αυτόν και Θα ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΜΕ μαζι του» (Ιωάννης 14;23)

Όποιος ΑΓΑΠΑΕΙ τον Χριστό του έχει δοθεί και ΣΩΤΗΡΑ του τον έχει ΔΕΧΤΕΙ απο τον ΘΕΟ εχει ΓΕΝΝΗΘΕΙ : « Σε όσους όμως τον Χριστο ΔΕΧΤΗΚΑΝ < και είναι όλοι αυτοί που τον ΑΣΠΑΣΤΗΚΑΝ και μ' ολη τους την καρδιά τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ>  σ' αυτους - ο ΘΕΟΣ- ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ .......ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ ΟΧΙ απο ανθρωπινη ενεργεια η ανδρικη προτοβουλια ΑΛΛΑ απο τον ΘΕΟ >>(Ιωάννης 1:12-13)

ΘΑ ΑΝΤΑΜΕΙΨΩ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ ΑΓΑΠΑΝΕ ΛΕΓΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ, και αιώνια Ζωή θα δώσω και στην Βασιλεία του θα μπουν όλοι όσοι τον Γιο μου ΑΓΑΠΟΥΝ και ΣΩΤΗΡΑ και ΚΥΡΙΟ τους τον δεχτούν : <<Ο ίδιος ο Πατέρας σας ΑΓΑΠΑ  επειδή εσείς ΕΧΕΤΕ ΑΓΑΠΗΣΕΙ ΕΜΕΝΑ κι έχετε πιστέψει οτι εγώ ήρθα από τον ΘΕΟ»(Ιωάννης 16:27)

Φίλοι μου η ΥΠΟΣΧΕΣΗΣ του ΘΕΟΥ είναι φως φανάρι, κάθε αξιολύπητο αμαρτωλό που τον Γιο του τον τον ΤΙΜΑ και τον αγαπά, ο Πατερας  θα τον ΤΙΜΗΣΕΙ και με το Άγιο Πνεύμα του θα τον ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕΙ. Ο ίδιος ο Χρίστος  ΔΗΛΩΣΕ οτι ο ΠΑΤΕΡΑΣ του του ΕΔΩΣΕ ολη την ΕΞΟΥΣΙΑ για να ΚΡΙΝΕΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΜΟΥΝ ΟΛΟΙ το Γιο ΟΠΩΣ τον ΠΑΤΕΡΑ, και όποιος  ΔΕΝ ΤΙΜΑΕΙ το ΓΙΟ < δεν   καταδέχεται  ν' ανοίξει την καρδιά του και Σωτήρα του να τον δεχτεί > ΔΕΝ ΤΙΜΑΕΙ και τον Πάτερα που τον έστειλε.(Ιωάννης 5:22-23)

"ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΩ ΣΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΜΟΥ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΩ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ" είναι η προσευχή που σώζει το απολωλός, τον ΧΑΜΕΝΟ.

Σου εύχομαι Φίλε μου τον ΧΡΙΣΤΟ να ΑΓΑΠΗΣΕΙΣ και στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ μαζί του  και συ να ΖΗΣΕΙΣ !!!

No comments:

Post a Comment