Popular Posts

Monday 6 November 2017

ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΑ ΜΠΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ

«Εγώ ειμαι η Πορτα. Αν κανείς προσφύγει σ`ΕΜΕΝΑ ως είσοδο ΘΑ ΣΩΘΕΙ.Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή»(Ιωάννης 10:9)

« Αν διψάει κάποιος σ'έμενα να ΕΡΧΕΤΑΙ και να ΠΙΝΕΙ. Οπως το λεει η γραφή, ποτάμια ΖΩΝΤΑΝΟΥ νερού θα ΞΕΧΥΘΟΥΝ μέσα απο εκείνον που πιστεύει σ' Έμενα»(Ιωάννης 7:37-38)
«Τα πρόβατα μου Αναγνωρίζουν την Φωνή μου και με Ακολουθούν, Κι`Εγω ΠΑΡΕΧΩ σ`αυτα ΖΩΗ ΑΙΩΝΙΑ και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ»(Ιωάννης 10:28)
«Αλήθεια ειναι και σας το τονίζω, πως αν κανείς ΤΗΡΗΣΕΙ το ΔΙΚΟ μου ΛΟΓΟ, αυτος, ΟΧΙ, ΔΕ ΘΑ ΓΕΥΤΕΙ θάνατο ΠΟΤΕ .(Ιωάννης 8:51)
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ είναι η Πηγή της Ζωής και ο ΜΟΝΟΣ που μπορεί με το Άγιο Πνεύμα να σε βαπτίσει « να σου δώσει το *νερό* που θα γίνει μέσα σου μια πηγη που θα αναβλύζει *νερό* <αιώνια γλυκιά με τον Χριστό κοινωνία> Ζωής αιώνιας.»(Ιωάννης 4:14)
  « Να, Στεκομαι τωρα μπροστα στην Πορτα της καρδιας σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακουσεις τη Φωνη μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πορτα, Θα ΜΠΩ μεσα ΕΓΩ και θα ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ μαζι» (Αποκάλυψη 3:20)

Φίλε μου επιθυμώ να σταθώ στο πλευρο σου ωστε στην Ευλογια του Θεού να μπεις και την ΧΑΡΗ του στην ζωή σου άφθονη να την δεις.
Στελιος.

No comments:

Post a Comment