Popular Posts

Monday 13 November 2017

ΟΤΑΝ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΜΡΤΥΡΕΣΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣ?

Μήπως δεν είναι στο χέρι σου να τα ταπεινωθείς και όπως κάθε άλλος αμαρτωλός απο τον Χριστο με ολο σου το ειναι να εξαρτηθεις?
«Να, Στεκομαι τώρα μπροστα στην Πορτα της καρδιάς σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη Φωνη μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, Θα ΜΠΩ μεσα ΕΓΩ και θα ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ μαζι» (Αποκάλυψη 3:20)
Νομιζεις οτι θα κερδισεις με το να αγνοεις τον Χριστο σωτηρα σου να τον δεχτεις ?
«Ο Χριστος ηρθε στους δικούς του, και οι δικοί του ΔΕΝ τον δέχτηκαν. Σ’ όσους όμως τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ και πίστεψαν σ’ αυτόν, έδωσε το δικαίωμανα γίνουν παιδιά του Θεού. Αυτοι απ’ το Θεό γεννήθηκαν και όχι από γυναίκας αίμα, ούτε από επιθυμία ανθρώπινη ή επιθυμία άντρα.»(Ιωάννης 1;12-13)
"Κύριε Ιησού Χριστέ μου, σου ανοίγω την πόρτα της καρδίας μου και σε Καλωσορίζω ΚΥΡΙΟ της Ζωής μου. Ευλόγησε με , με την παρουσία σου. Μετανοώ που τόσα χρόνια μακριά σου ζούσα, και σου ζητώ απο όλες μου τις αμαρτίες να με συγχωρέσεις και στην καρδιά μου για πάντα να μένεις. Σ' ευχαριστώ"

Είναι η προσευχή που την ΖΕΣΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΙΩΝΙΑ με τον Χριστό κοινωνία θα σου  εξασφαλίσει !!!!
Φίλε μου δεν μπορείς ποτέ να είσαι χαρούμενος και ικανοποιημένος αγνοώντας τον λόγο του Κυρίου .

No comments:

Post a Comment