Popular Posts

Saturday 18 November 2017

ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΓΑΠΑ ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΖΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΦΙΕΡΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙ “Κύριε αφιερωνω την ζωή μου σ’ εσενα"

Θα ευφραίνομαι σε σένα λέει ο Κύριος σ ' αυτον που ακόμα διστάζει να ανοίξει την καρδιά του και προσωπικό σωτήρα του να τον δεχτεί. Μην ξεχνάς ότι εγώ σου έδωσα τη δύναμη να βγεις από το προηγούμενο διεφθαρμένο τρόπο ζωής που είχες οταν ήσουν βουτηγμένος στην αμαρτία, γιατί λοιπόν τώρα υποτιμάς την ΧΑΡΗ που ελαβες απο μένα ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΡΓΟ ΔΙΚΟ οταν μου ζήτησες βοήθεια; Μήπως για τα έργα σου, η την εκπλήρωση του νόμου και των εντολών που καταπατούσες σου την έδωσα? Οχι αλλα μονο λόγο της συμπόνοιας μου. Συλλογισου λοιπόν πόσο περισσότερο θα σου δώσω, όταν με όλο σου το είναι απο μένα εξαρτηθείς. Πηγή που θα αναβλύζει νερό Ζωής Αιωνίου, και Ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχειλίσουν απο μέσα σου!(Ιωάννης 4:14,7;37-38) “Δεν μπορείς να φανταστείς τις ευλογίες που θα δεχτείς οταν ανοίξεις την καρδία σου στον Γιο μου τον αγαπητό” λέει ο Κύριος. Όταν δεν μπορείς ΣΩΤΗΡΑ σου να με δεχτείς λέει ο Κύριος, μπορείς ομως να μου αφιερωθείς, να πεις: "Αφιερώνω Κύριε την ζωη μου σ' εσένα". Πολύτιμη ψυχή και μελλοντικέ εν Χριστό αδελφέ μου, μην καθυστερείς στον Χριστό με καρδιά γεμάτη ΧΑΡΑ και ΕΥΓΝΩΜΟΣΎΝΗ να ΑΦΙΕΡΩΘΕΙΣ και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του Πατρός θα μπεις, και ο Πατήρ και ο Χριστός θα έρθουν και θα κατοικήσουν μαζί σου! (Ιωάννης 14:6) και Ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν απο μέσα σου !!(Ιωάννης 7;37) και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΟΥΤΕ ΘΑ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΝ !!!

No comments:

Post a Comment