Popular Posts

Monday 20 November 2017

ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΠΩ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΤΡΕΞΩ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΩ ;


"Όποιος επικαλεσθεί το όνομα του Κυρίου θα σωθεί" μας βεβαιώνει όλους μας Απόστολος Παύλος και μάλιστα μας λέει «Αν ομολογήσεις με το στόμα σου τον Ιησού Κύριο και πιστέψεις με την καρδιά σου οτι ο Θεος τον ανάστησε απο τους νεκρούς θα σωθείς. Διότι με την ΚΑΡΔΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ κανείς για να ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ και με το στόμα ΟΜΟΛΟΓΕΙ για να ΣΩΘΕΙ.»( Ρωμαίους 10:9) Δηλαδή η ΣΩΤΗΡΙΑ φίλε μου ειναι η ΣΥΝΕΠΕΙΑ της ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗΣ της ΚΑΡΔΙΑΣ σου στον Χριστό, εξαρτάται απο την ΚΑΡΔΙΑΚΗ σου ΠΙΣΤΗ στον Χριστό και δεν συσχετίζεται από το θρησκευτικότητα σου ούτε απο τις τυπολατρικές πράξεις σου αλλα αν εχεις ΠΙΣΤΕΨΕΙ με την ΚΑΡΔΙΑ σου στον Χριστο, αν ειναι στον θρόνο της καρδιάς (Αποκάλυψης 3:20) και με πίστη εξαρτάσαι απο αυτον, τον αγαπάς και τον ακολουθείς.
Φίλε μου, η Πόρτα και η ΟΔΟΣ της ΣΩΤΗΡΙΑΣ είναι ο Χριστός, και δεν υπάρχει άλλη Πόρτα η Οδός που στον παράδεισο οδηγεί .«ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ < δεν μπαίνει στον Παράδεισο, στο σπίτι του Πατρός> ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ »(Ιωάννης 14:6)
«ΕΛΑΤΕ σε ΜΕΝΑ όλοι εσείς που είστε κουρασμένοι και βαριά φορτωμένοι κι ΕΓΩ θα σας δώσω ΑΝΑΠΑΥΣΗ»(Ματθαίος 11:28)
«Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ'ΕΜΕΝΑ και να πίνει. Όπως το λέει η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που πιστεύει Σ' ΕΜΕΝΑ ! »(Ιωάννης 7:37)
«Εγώ είμαι η ΠΟΡΤΑ. Αν κανείς προσφύγει Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή»(Ιωάννης 10:9)
Υπέρ πολύτιμη ψυχή ελα με πίστη στον Χριστό άνοιξε του την καρδιά σου και ζήτησε του να σε συγχωρέσει απο τις αμαρτίες σου, και αρχινα να τον ακολουθείς και εκείνος την ειλικρινή σου πίστη και μετάνοια θα τιμήσει και με τ' Άγιο Πνεύμα του θα σε βαπτίσει, και ποτε δεν θα χαθείς !!

"Κύριε Ιησού, ΓΕΝΗΘΕΙΤΩ το ΘΕΛΗΜΑ σου στη ζωη μου. Ελα στην καρδιά μου και μείνε μαζί μου ολες τις ήμερες τής ζωής μου,"είναι η προσευχή που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό και για πάντα τον ΣΥΜΦΙΛΩΝΕΙ με τον Πατέρα Θεό. Αμην!

No comments:

Post a Comment