Popular Posts

Monday 27 November 2017

ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ Σ’ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΟΥ

Φίλε μου που ο Κυριος σ'ΑΓΑΠΑ και καθε μηνυμα τώρα και τρις εβδομάδες αποτείνεται σε ΣΕΝΑ που τόσο σ' αγαπά, και ομως εσυ αρνείσαι να του ανοιξεις την καρδια σου και όπως οι Απόστολοι και η Μαρία η Μαγδαληνή και ο ληστής στον σταυρό να του αφιερωθείς....
Φίλε μου,αν αυτή τη φορά δεν θα ανοίξεις την καρδιά σου και απαντησεις το καλεσμα του ΠΟΤΕ πια ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ την καταπληκτική ΕΥΚΑΙΡΙΑ που θα χασεις, μαζι του μετα θανατο στον παράδεισο να βρεθείς, και τάρα απο το Αγιο Πνευμα να ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ και με την ΧΑΡΗ, ΦΩΤΙΣΗ και την ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ του Αγιου του Πνευματος ολες τις ημερες της ζωης σου να ζεις!

Φιλε μου, που ο Κυριος σ' εχει βάλλει στην καρδια μου, σαν πιστος που και εγω μερικές φορές αγνόησα την Φωνη του < αλλα δόξα στον Κυριο με έκανε να συνέλθω> σε θερμοπαρακαλώ ΜΗΝ ΑΓΝΟΕΙΣ το καλεσμα του να απαντησεις και διάπλατα την καρδια σου να του ανοίξεις, γιατι αν τώρα δεν την ανοιξεις και του αφιερωθείς ποτε δεν θα συνειδητοποιήσεις τη μεγάλη ευκαιρία που θα χάσεις και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙΣ τον εαυτό σου για την χαμένη μοναδικη ΑΙΩΝΙΑ ΕΥΛΟΓΙΑ !!

No comments:

Post a Comment