Popular Posts

Sunday 19 November 2017

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΜΕΛΗΣΕΙΣ

Πολύτιμη ψυχη, μην ξεχνάς οτι για να πετύχεις πρέπει να είσαι διατεθειμένος να διακινδυνεύσεις.
Δεν πρόκειται να πετύχεις εκτός κι αν ανοίξεις την καρδιά σου σε μένα λέει ο Κύριος.
Αφού με αγαπας γιατι δεν μου ανοίγεις την καρδια σου  λέει ο Κυριος.
«
Να, Στεκομαι τώρα μπροστα στην Πορτα της καρδιας σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακουσεις τη Φωνη μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πορτα, Θα ΜΠΩ μεσα ΕΓΩ και θα ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ μαζι» (Αποκάλυψη 3:20)
Αν η συνείδηση σου δεν σου επιτρέπει να μου ανοιξεις την καρδια σου, ΖΗΤΗΣΕ μου να την ΑΓΙΑΣΩ”  σου λέει ο Κυριος που τόσο επιθυμεί  να τον εμπιστευτείς, απο Αυτον με όλο σου το ειναι να ΕΞΑΡΤΗΘΕΙΣ (Ιωάννης 1:12-13) και στην ένδοξη βασιλεια του και εσυ να μπεις!(Ιωάννης 10:9)  

No comments:

Post a Comment