Popular Posts

Thursday 16 November 2017

H AMAΡΤΙΕΣ ΣΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΕΘΟΥΝ ΑΛΛΑ Η ΑΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ ΠΟΤΕ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΣΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ  ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΕΘΟΥΝ ΑΛΛΑ Η ΑΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ  ΑΝ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΜΕΝΕΙ ΑΣΥΓΧΩΡΗΤOΣ
Πρόσεχε φίλε μου μηπως η επιθυμία σου τον Χριστό σε απόσταση να τον κρατάς ισχύσει, και μετά θάνατο απ τον παράδεισο για πάντα σε αποκλείσει.
 Πολύτιμη ψυχή αν τον Χριστό σε απόσταση τον κρατάς εσυ θα ζημιωθείς, γιατι  την ημέρα της κρίσης θα λογοδοτήσεις και μακρια απο την παρουσία του ΘΕΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ γα θα αποκλεισθείς
Γιατι καθε αμαρτία μπορεί να συγχωρεθεί,αλλα ασυγχώρητος θα μείνει, αυτος που εν ζωη τον Χριστό αρνήθηκε προσωπικό Σωτήρα του να τον δεχτει !!
«Φαντάζεστε πόσο χειρότερη θα ειναι η τιμωρία την οποια αξια θα υποστεί εκείνος που περιφρόνησε το Γιο του Θεου.... και ΦΕΡΘΗΚΕ ετσι ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ στο Πνευμα της χαρης?»(Εβραίους 10:29)
Φίλε μου έλα στον συμπονετικό Χριστό που σε καλει σ' Αυτον να τρέξεις αιώνια ψυχική δροσιά να βρεις (Ιωάννης 4:14,7:37) και για παντα να σωθείς <<
«ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ.ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ'ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙ»(Ιωαννης 10;9)
«Εγω ειμαι ο Δρόμος και η Αλήθεια και η Ζωη.Και κανένας δεν ερχεται στον Πατέρα παρα μονάχα αν περάσει απο μενα !»( Ιωάννης 14:6) ειναι τα λόγια του Χριστού και καλα θα κάνεις να τα πιστέψεις και με μετάνοια και συντριβή ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ να του ΖΗΤΗΣΕΙΣ.

"Κύριε Ιησού Χριστέ ΣΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ, σου ΔΙΝΟΜΑΙ, σου ΠΑΡΑΔΙΝΟΜΑΙ, Ελα στη Ζωή μου και μείνε για πάντα μαζί μου" Είναι η προσευχή αφιερώσεως που ο ΧΡΙΣΤΟΣ θα την απαντήσει και με την παρουσία του θα σε τιμήσει και ΠΟΤΕ ΔΕΝ θα Σ'ΑΦΗΣΕΙ ούτε θα σ' Εγκαταλείψει . Αμήν

No comments:

Post a Comment