Popular Posts

Friday 10 November 2017

ΘΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ Ο ΘΕΟΣ ΠΕΙΝΑ ?

Και όμως πεινά για την αγάπη σου και λυπάται  για την δυσπιστία μας και σκλήρυνση  της καρδιάς μας ( Ιωάννης 12:39,Ησαΐας 6:10).
Ο Κύριος και Θεός Ιησούς Χριστός μέσα απο τον λόγο του, σου λέγει «Εκείνον που με ΑΓΑΠΑΕΙ, θα τον ΑΓΑΠΗΣΕΙ ο Πατέρας κι εγώ θα τον ΑΓΑΠΗΣΩ  και θα του ΦΑΝΕΡΩΣΩ τον εαυτό μου»(Ιωαννης 14;21) Ναι, φίλε μου ο  Χριστός θα ΦΑΝΕΡΩΣΕΙ τον εαυτό του σε σένα, θα σε ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕΙ και ΜΕΣΑ σου θα ΚΑΤΟΙΚΗΣΕΙ, όταν και εσυ την καρδιά σου ανοίξεις και την προσφορά σωτηρίας του με μετάνοια και ευγνωμοσύνη απαντήσεις (Αποκάλυψη 3:20)
Είναι πολύ παράδοξο και αντιφατικό να υποστηρίζεις οτι τις ΕΝΤΟΛΕΣ του Θεού εκτελείς, αλλά τα λόγια του Χριστού «Να, Στέκομαι τωρα μπροστά στην Πόρτα της καρδιάς σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη Φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, Θα ΜΠΩ μεσα ΕΓΩ και θα ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ μαζι» (Αποκάλυψη 3:20) τα αγνοείς !!
Πολύτιμη ψυχή μην σου διαφεύγει οτι  αυτός που αγαπά τον Χριστο τα ΛΟΓΙΑ του τα ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ « Αν με αγαπάει κάποιος θα ΕΦΑΡΜΌΣΕΙ τα λόγια μου, και ο Πατέρας μου θα τον ΑΓΑΠΗΣΕΙ, και θα ΕΡΘΟΥΜΕ και θα ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΜΕ μαζι του !»(Ιωάννης 14:23)
Η αγαπη σου για τον Θεο αποδεικνύεται απο το αν ΤΙΜΑΣ τον Χριστό και ΕΚΤΕΛΕΙΣ  και ΕΦΑΡΜΟΖΕΙΣ τα ΛΟΓΙΑ του «Οποιος δεν τιμαει τον Γιο -αρνείται την προσφορά σωτηρίας του να απαντήσει (Αποκαλυψη 3:20) και απο Αυτον να εξαρτηθεί- δεν τιμά τον Πατέρα που τον έστειλε»(Ιωάννης  14:21) 
               

No comments:

Post a Comment