Popular Posts

Thursday 14 December 2017

ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ, Η ΠΟΡΤΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ. ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ. ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ’ ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙ(Ιωαν10:9) Όταν δεν μπορείς τον Χριστό Σωτήρα σου να τον δεχτεις (Αποκάλυψη 3;20) δεν εχεις αποκλείσει τον εαυτό σου μόνο απο την μαζί του στον Παράδεισο αιώνια ζωή (Ιωάννης 3:3,5) αλλά και απο τις Ευλογίες, πρόνοια και προστασία που έχουν τα πιστά του παιδιά στην εδώ ανηφορική τους ζωή. Δεν θα βρουν στο πλευρό τους Σύντροφο και βοηθό τους τον Χριστό που αρνήθηκαν προσωπικό Σωτήρα τους να τον δεχτούν. "Δεν θα παραμείνω μαζι σου ολες τις ήμερες της ζωές σου" λέει ο Χριστός σε αυτούς που αρνούνται προσωπικό Σωτήρα τους να τον δεχτούν. Φίλε μου αν τον Χρίστο και την προσφορά Σωτηρίας του (Αποκάλυψη 3;20) τώρα αποκλίσεις, στις αμαρτίες σου μένεις, και για πάντα από τον παράδεισο θα αποκλειστείς επειδή δεν καταδέχτηκες τον Χριστό που έχυσε το αίμα του για σένα στον σταυρό Σωτήρα σου να τον δεχτείς. Δεν θα υπάρξει ποτε πια τέτοια μεγάλη ευκαιρία στην Ευλογία του να μπεις αν τώρα αρνηθείς την προσφορά ΣΩΤΗΡΙΑΣ του. Τώρα αδελφέ μου σου ψιθυρίζει το Αγιο Πνεύμα και σου λεει ειναι ο καιρός ο ευπρόσδεκτος,<<Τώρα είναι ο καιρός που ειναι ΑΝΟΙΧΤΗ η ΠΟΡΤΑ. Οριστε , ΤΩΡΑ ειναι η ημερα που ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ η ΣΩΤΗΡΙΑ !( Α.Κορινθιους 6;2) Αδελφέ μου, μην αφήσεις σήμερα να σου ξεφύγει η ΧΑΡΗ που ο Χριστός σου προσφέρει, αλλα με πιστη , ευγνωμοσύνη,και μετάνοια ΑΝΟΙΞΕ την πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου στον Χριστό << Να, Στέκομαι τώρα μπροστά στην Πόρτα της καρδιάς σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη Φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, Θα ΜΠΩ μέσα ΕΓΩ και θα ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ μαζι» (Αποκάλυψη 3:20) και στην Αιώνια Ζώη θα μπεις, και εσυ και όλη η οικογένεια σου θα ΕΥΛΟΓΗΘΕΙ. Αμην.

No comments:

Post a Comment