Popular Posts

Friday 8 December 2017

ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ

Όταν ποτε σου στον Χριστό δεν ενδίδεις γιατί  περιμένεις ο Χριστός να σε σώσει ? 

Ο Χριστός ποτε δεν υποχωρεί, ακόμα κι'όταν αγαπά το παιδί. Αν τον Χριστό αγαπάς γιατί με πείσμα σε απόσταση τον κρατάς ? 
Αν σήμερα ανοίξεις την καρδιά σου και σωτήρα σου με δεχτείς για πάντα μαζί σου θα ζήσω λέει ο Κύριος. 
Δεν μπορείς  ποτέ από μόνος σου να γίνεις αρκετά καλός, μ' έχεις ανάγκη για να αλλάξω την καρδιά σου λέει ο Κύριος. 

Ποτε δεν θα γίνω αυτός που επιθυμώ να γίνω εκτός και αν ανοίξω την καρδιά μου στον Χριστό λέγει ο γνωστικός. «Εγώ είμαι το κλήμα, εσείς οι κληματόβεργες. Εκείνος που ΜΕΝΕΙ ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ κι εγώ μαζί του, αυτός δίνει άφθονο καρπό, γιατί χωρίς εμένα δεν μπορείτε να κάνετε τίποτε.»(Ιωαννης 15:5) 

Παλικάρι δεν είναι ο καθένας που το επιθυμεί, αλλά αυτός που ανοίγει την καρδιά του στον Χριστό! 
Αντι να βάλεις μυαλό, βάζεις επιμονή, αυτό που χρειάζεται να βάλεις είναι τον Χριστό στην καρδιά σου
Ποτε δεν θα γίνω αυτός που επιθυμώ να γίνω παραδέχεται ο γνωστικός, εγώ θα είμαι αυτός που θα χάσω αν δεν ανοίξω την καρδία μου στον Κύριο καταλήγει. 
Όποτε θέλεις ανοίγεις την καρδιά σου σε μένα λέει ο Κύριος και θα έρθω και θα ζήσω μαζί σου όλες τις ημέρες της ζωής σου.  

No comments:

Post a Comment