Popular Posts

Friday 22 December 2017

ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΠΙΣΩ ΟΤΑΝ ΣΕ ΔΕΧΤΟΥΝ λεει ο Κυριος στον αμαρτωλο που σωτηρα του θα τον δεχτει.

Πιστη σε σκέψεις αντίθετες με το Ευαγγελιο και τα λογια του Χριστου στην ΣΩΤΗΡΙΑ δεν οδηγούν. «Σήμερα θα εισαι μαζι μου στον Παραδεισο»(Λουκας 23:43) «Εγώ ειμαι η Οδος και η Αληθεια και η ΖΩΗ. Κανενας δεν ΕΡΧΕΤΑΙ < και δεν αναφέρεται για παγωμένες η σε κωματώδη κατάσταση ψυχές> στον Πατέρα στην παρα ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ απο ΜΕΝΑ»(Ιωάννης 14:6))
 Όπως ο ληστής στον σταύρο που πίστεψε στον Χριστο με τον Χριστο στον παράδεισο τώρα ΖΕΙ!! Γιατι ο Θεός δεν ειναι ΘΕΟΣ ΝΕΚΡΩΝ αλλα ΖΩΝΤΑΝΩΝ, ετσι κι ο καθε αμαρτωλος που όπως ο ληστή στον σταυρό τον Χριστο και τα ΛΟΓΙΑ του -τις αξιόπιστες ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ του- ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ στον παράδεισο με το κλείσιμο των ματιών του θα βρεθεί !!
 Για τον Παραδεισο και την ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ σαν συστημένη αποστολή εχει ΣΦΡΑΓΙΣΘΕΙ καθε αμαρτωλος που ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΕ τον Χριστο και τις υποσχέσεις του:«Όποιος ακούει το ΛΟΓΟ του <κι’οχι διδασκαλίες που αναιρούν τα λογια του> ειναι ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟΣ με τον ΕΓΓΥΗΤΗ της ΣΩΤΗΡΙΑΣ τον ΠΑΡΑΚΛΗΤΟ (Εφεσιους 1:13-14), κι επειδη το όνομα του εχει γραφτεί στο κατάλογο των μελλοντικών αφίξεων του Βιβλιου της Ζωης: «ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να κριθεί αλλα ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΒΕΙ απο το Θάνατό στην Ζωη!!»( Ιωάννης 5:23) ποτε δεν θα βρεθεί σε κωματώδη ΥΠΝΟ σαν την χιονάτη του παραμυθιού.
 Πιστη στον Χριστο ΖΩΗΣ και στα ΛΟΓΙΑ του σην ΣΩΤΗΡΙΑ ΟΔΗΓΟΥΝ !«Αμην, αμην, ΤΟΝΙΖΕΙ  ο Χριστος τον λογο του “ Aν κανείς τηρήσει το ΛΟΓΟ τον ΔΙΚΟ μου < κι’οχι διδασκαλιών που αναιρούν τα ΛΟΓΙΑ του> αυτός, ΟΧΙ, ΔΕ ΘΑ ΓΕΥΤΕΙ ΠΟΤΕ ΘΑΝΑΤΟ!(Ιωαννης 8:51)
 Χαίρε φίλε μου και μελλοντικέ εν Χριστο αδελφέ μου γιατι και το δικο σου Πνευμα οπός της  μητέρα του Κυριου μας θα ΑΓΑΛΛΙΑΣΕΙ και η  ΨΥΧΗ σου θα ΔΟΞΑΣΕΙ τον Κυριο, οταν με ευγνομοσυνη και Πιστη ΣΩΤΗΡΑ σου τον δεχτεις. Αμην! ! 

No comments:

Post a Comment