Popular Posts

Sunday 10 December 2017

Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΠΟΣ ΚΑΘΕ ΠΙΣΤΟΥ

Όταν επιθυμείς την αγάπη του Κυρίου στην ζωή σου να δεις, υποχωρείς. 
Είναι παράλογο να επιμένεις να ισχύει το θέλημα σου και ταυτόχρονα να ελπίζεις στην ευλογία του Θεού να μπεις, αυτά αλληλο ακυρώνονται. Η στο θέλημα του Θεού θα υποταχθείς και στην Ευλογία του θα μπεις, η στο θέλημα σου και στην Ευλογία του δεν θα μπεις.
Αν το καλοσκεφτεις ο ίδιος ο Κύριος Ιησούς Χριστός δεν έκανε το θέλημα του, αλλά  πάντα του Πατέρα του που τον έστειλε «Δεν επιζητώ να γίνει το θέλημα μου, αλλά του Πάτερα που μ' έστειλε»(Ιωαν 5:30) «Από τον ουρανό κατέβηκα ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ το ΘΕΛΗΜΑ μου, αλλα το ΘΕΛΗΜΑ εκείνου που με έστειλε»(Ιωαν 6:38)  και το ίδιο ισχύει και για όλους όσους επιθυμούν στην ευλογία του Πατρός να μπουν, πρέπει στο Χριστό και στα λόγια του να υποταχθούν !!

«Αν ΤΗΡΗΣΕΤΕ τις εντολές μου, θα παραμείνετε στην αγάπη μου, οπως εχω τηρήσει τις εντολές του Πατέρα μου και παραμένω στην αγάπη του»(Ιωάννης 15:10)     
«Αν με αγαπάτε τις ΔΙΚΕΣ μου ΕΝΤΟΛΕΣ να ΤΗΡΗΣΕΤΕ. Κι εγώ θα παρακαλεσω τον Πατέρα και θα σας δώσει άλλον Παράκλητο, για να ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ μαζι σας για ΠΑΝΤΑ.... και ΜΕΣΑ σας θα ΚΑΤΟΙΚΕΙ» !!! (Ιωαν14:15)
Μόνο μέσω εφαρμογής των λόγων του Χριστού στις ευλογίες του θα μπεις:
«Αν με αγαπάει κάποιος θα ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ τον λόγο μου, και ο Πατέρας μου θα τον ΑΓΑΠΗΣΕΙ, και θα ΕΡΘΟΥΜΕ σ' αυτόν και θα ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΜΕ μαζι του»(Ιωαν14:23-24,15:5,Αποκ3:20)

Τι νομίζεις φίλε μου οτι θα γίνει οταν υποταχθείς στον λόγο του Κυρίου ?
Θα ευλογηθείς, όπως ευλογήθηκε και ο Χριστός που ΥΠΟΤΑΧΤΗΚΕ στο θέλημα του Πατρός του ( Ιωαν 15:10,Φιλιπ 2:8-10)
 Ποτε δεν θα είσαι ο ίδιος από την στιγμή που ανοίξεις την καρδιά σου στον Χριστό, θα εισέλθεις στις ουράνιες ευλογίες, και ο Πατήρ και ο ΣΩΤΗΡΑΣ μας Χριστός θα κατοικήσουν μαζί σου όλες τις ημέρες της ζωής σου (Ιωάννης 14:23-24)
Σ' ευχαριστώ Θεέ μου που έδωσες και σε μένα την ικανότητα να εκφράσω με την υποταγή μου στον Χριστό ότι σ'Αγαπώ.
Φιλε μου, όταν πεινάς τρως, όταν αγαπάς υπακούεις αυτόν που αγαπάς και μάλιστα τον ΣΩΤΗΡΑ Ιησού Χριστό! 

No comments:

Post a Comment