Popular Posts

Monday 26 September 2016

Ω ΠΟΣΟ ΕΠΙΘΥΜΩ

Ω ΠΟΣΟ ΕΠΙΘΥΜΩ
Να τηγανίσω ένα αυγό,
Να φτιάξω μια μακαρονάδα
Πριν αποδημήσω
Άλλα πρέπει την κουζίνα να την ανακαινίσω
Πριν στον Καναδά γυρίσω !
Δεν θέλω μόνος μου
στο άδειο διαμέρισμα να ζω
την γυναικούλα μου στο σπίτι μας
στο White Rock θέλω να βρω
Τις κόρες μου και τα εγγόνια μου που αγαπώ.
Τις περιπέτειες μου στην Ελλάδα να εξιστορήσω
και μαζί της του χρόνου να γυρίσω !!!
Το κριό το χειμερινό
μαζί της να αντικρίσω
και με μηδαμινή καλοριφερικη θέρμανση
σπαρτιάτικα να ζήσω !!! χα. Χα
Όλη την σύνταξη μας
στην θέρμανση θα την επενδύσω,
Άλλα χάρη των φίλων μου που αγαπώ
και την χαρά στην Ελλάδα μου να ζω
Τίποτε δεν θα υπολογίσω !
Επιθυμία της καρδιάς μου είναι
τους φίλους μου στον Χριστο να οδηγήσω
την ΧΑΡΗ και το ΕΛΕΟΣ του
σε αυτούς να εξηγήσω,
Οτι ΣΩΖΕΙ αμαρτωλούς
και ΣΩΤΗΡΙΑ χαρίζει
σε κάθε ανάξιο αμαρτωλό όπως εγώ
που του ανοίξει την καρδιά
και ΣΩΤΗΡΑ του τον δεχτεί !!!
Φίλε μου, σαράντα χρόνια
Στην αμαρτία ζούσα
Και τριάντα στην ΧΑΡΗ του ΧΡΙΣΤΟΥ μου ζω
Και τίποτε δεν μπορεί να συγκριθεί
Με την καινούργια μου ζωή,
Με το να ξέρεις οτι το Πνεύμα του ΧΡΙΣΤΟΥ
στην καρδιά σου κατοικεί
και οτι όταν τα μάτια σου τα κλείσεις
μαζί του θα βρεθείς ! ! !
Στέλιος
Συγχωρεμένος και σωσμένος απο τον Χριστο αμαρτωλός ΟΧΙ για κατι καλό η άξιο που έκανα εγώ, αλλά λόγο της μεγάλης του Χάρης να ΣΩΖΕΙ κάθε ανάξιο αμαρτωλό που καρδιακά τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και ΣΩΤΗΡΑ του τον δεχτεί !!!!

No comments:

Post a Comment