Popular Posts

Saturday 17 September 2016

Η ΠΟΡΤΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ, ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΗΓΑΖΕΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ(Πραξεις 4:12)

Όταν δεν μπορείς τον Χριστό σωτήρα σου να τον δεχτείς μην επιχηρεις απο άλλη πόρτα να μπεις.Γιατι όποιες πόρτες και αν κτυπήσεις στην Παρουσία του Πατρός δεν οδηγούν γιατί ο επι γης πανταχού πάντα παρόν Κύριος ημών Ιησούς Χριστός ειναι η μόνη ΠΟΡΤΑ και άλλη Πόρτα δεν υπάρχει :
<<Εγω είμαι η ΠΟΡΤΑ των Προβάτων..Αν κανείς προσφύγει ΣΕ ΜΕΝΑ ως εισοδο , θα ΣΩΘΕΙ.Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή» (Ιωάννης 10:9) και επίσης είπε: « ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ και η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΖΩΗ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ /ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ !»(Ιωαννης 14:6) Έμπα από την Πόρτα που μπήκαν οι Απόστολοι, που μπήκε παρολες τις πολλές τις αμαρτίες η Μαρία η Μαγδαληνή και ο Ληστής στον σταυρό και καθε μετανοιωμένος αμαρτωλός και στην Παρουσία του Πατρός και εσυ μετα θάνατο θα βρεθείς, αν μετανοήσεις και συγχώρεση του ζητήσεις (Ιωάννης 1:12-13) και ΠΟΤΕ δεν θα ΧΑΘΕΙΣ αλλα στον Παράδεισο μετα θάνατο με τον Κυριο και Σωτήρα σου θα βρεθείς!! (Ιωάννης 10:9)
Αδελφέ μου το Ευαγγέλιο τονίζει οτι: <<Απο κανέναν άλλο δεν μπορεί να προέλθει η σωτηρία ούτε υπάρχει άλλο Πρόσωπο < εκτός του Ιησού Χριστού > κάτω απο τον ουρανό με το όποιο μπορούμε να σωθούμε.»(Πράξεις 4:12) και στον παράδεισο να μπούμε !!!
" ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΣΟΥ ΔΙΝΟΜΑΙ ΣΟΥ ΠΑΡΑΔΙΝΟΜΑΙ. ΣΥΓΧΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΔΕΧΤΩ ΣΩΤΗΡΑ ΝΟΥ ΝΑ ΣΕ ΔΕΧΤΩ ΕΛΠΙΖΑ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΜΠΑΙΝΑ. ΜΕΤΑΝΟΩ και ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΣΟΥ ΑΝΟΙΓΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ. ΓΕΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ"
Είναι η προσευχή που ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ με τον ΧΡΙΣΤΟ θα σου ΧΑΡΙΣΕΙ και ποτέ δε θα σ' ΑΦΗΣΕΙ ουτε θα Σ' ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ. Αμήν.(Εβραίους 13:5)

No comments:

Post a Comment