Popular Posts

Friday 23 September 2016

ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΔΕΧΤΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΘΑ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΘΕΙΣ !

Όταν από τον Θεό ζητάς την απάντηση θα την λάβεις όταν με το θέλημα του ευθυγραμμισθεις, και τον Χριστό Σωτήρα σου δεχτείς ! ! 
Όταν τον Χριστό προσωπικό Σωτήρα σου δεχτείς τοτε με την βουλή του Πατρός θα έχεις ευθυγραμμισθεί, και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του θα έχεις μπει !
"Κύριε μου μην με στενοχωράς και αρνείσαι το θέλημα μου να το δεχτείς, απάντησε το και εγώ τον Χριστό σωτήρα μου θα τον δεχτώ" λέγει ο φίλος μου ο αγαπητός. 
Φίλε, όποιος μπορεί τον Χριστό σωτήρα του να τον δεχτεί κερδίζει και στον παράδεισο θα μπει, γιατί Χριστός είναι η ΠΟΡΤΑ που στην στάνη των προβάτων οδηγεί και άλλη πόρτα δεν υπάρχει : << ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ, ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΘΑ ΒΡΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ, ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΒΟΣΚΗ>> (Ιωάννης 10:9) και σε όλους εκείνους που τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ -που άνοιξαν με πίστη διάπλατα την καρδιά τους και τον καλωσόρισαν- έδωσε το ΠΡΟΝΟΜΙΟ, να γίνουν παιδιά του Θεού, να ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ ΞΑΝΑ από τον Θεό (Ιωάννης 1:12-13)
Όπως οταν πεινάς τρως και όταν διψάς πίνεις, έτσι και όταν την ΣΩΤΗΡΙΑ ζητάς, ανοίγεις την καρδιά σου στον ΣΩΤΗΡΑ Χριστό (Αποκάλυψη 3:20) και τότε θα πια ξαποστάσεις και στη Ευλογία του θα μπεις και ποτε δεν θα χαθείς ! (Ιωάννης 10:9) << Όποιος διψάει να ερθει σε μενα και να πιει. Ποτάμια ζωντανού νερου θα τρέξουν μέσα απο εκείνον που πιστεύει σε μένα !!>>(Ιωαννης 7;37)
Ναι φίλε μου, επειδή οταν ανοίξεις την καρδια σου σ' Αυτόν με το Αγιο Πνεύμα του θα σε βαπτίσει και θα είναι σαν ΠΟΤΑΜΙΑ Ζωντανού νερού απο την καρδια σου να έχουν ξεχειλίσει !!!

No comments:

Post a Comment