Popular Posts

Sunday 1 October 2017

ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΠΑΙΔΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ Σ' ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑ και ΔΕΝ ΤΟΥ ΜΙΛΑ

Γιατί με παιδεύεις και δεν μου μιλάς 
λέει ο Κύριος σ'αυτον που αγαπά 
Γιατί μέχρι σήμερα μακριά με κρατάς 
και δεν μου ανοίγεις την καρδία 
λέει ο Κύριος σε έναν σε μια ! 

Όταν κοιμάμαι με σένα αγκαλιά στην καρδία 
Ποτε μου εγώ δεν σε ξεχνώ, 
γιατί τόσο πολύ σε αγαπώ !!

Αν πότε σου δεν μπορούσες μαζί μου να μιλήσεις
τώρα πια μπορείς ότι θέλεις μαζί μου να συζητήσεις !!
!"

Φίλε  μου μην προβληματιστείς με την ποιητική έκφραση που αποσκοπεί ΝΑ ενθαρρύνει εσένα και την καρδία σου να καταλάβεις πέρα απο κάθε αμφισβήτηση το μέγεθος της ΑΓΑΠΗΣ του Χριστού ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΧΝΑ < ακόμα και Όταν *κοιμάται*  σχήμα λόγου, και Σ' ΕΧΕΙ ΑΓΚΑΛΙΑ.... Κυριολεξία γιατί, αδυνατούμε -και περισσότερο από πολλούς και εγώ- να ΔΙΑΝΟΗΘΟΎΜΕ το μέγεθος της αγάπης του Χριστού, που άφησε την Ουράνια του δόξα για να φορτωθεί τις δικές μας αμαρτίες, ωστε στον παράδεισο να μην στερηθεί της παρουσία μας ! !   

Στην ουσία αδελφέ μου και αδελφή μου, ο Κύριος Ιησούς Χριστός που για ενα σύντομο χρονικό διάστημα έγινε κατώτερος απο τους αγγέλους και ήρθε κάτω στην γη να ψάξει και να σώσει το απολωλός, επιθυμεί να εχει ΖΩΝΤΑΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ μαζί μας, να εχει μαζί σου, και μαζι μου  την καρδιακή κοινωνία, που έχουν δυο που αγαπιούνται και καθημερινός ΣΥΝΕΝΝΟΟΎΝΤΑΙ, που βασίζεται στη έκφραση της καρδιάς αυτού που έχει αγαπηθεί, προς αυτόν  που τόσο πολύ τον ΑΓΑΠΑ, την ίδια ακριβώς που είχε με τους μαθητές του κάτω εδώ στην γη, και σε προσκαλεί και σου λέει "Αν πότε σου δεν μπορούσες μαζί μου να μιλήσεις τώρα πια μπορείς οτι θέλεις μαζί μου να συζητήσεις !!!"           

No comments:

Post a Comment