Popular Posts

Thursday 26 October 2017

Ο ΚΑΚΟΣ ΙΕΡΕΑΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΟΔΗΓΗΣΕΙ Ο ΚΑΛΟΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΣΕ ΟΔΗΓΗΣΕΙ

Τα ράσα δεν κάνουν τον Ιερέα, αλλα η σωστή καρδιά, η καρδιά που πεινά και αναζητά τον Θεό, και που εχει ανοίξει διάπλατα στον Χριστό. Τέτοια ήταν η καρδιά των Αποστόλων, της Μαρίας της Μαγδαληνής, του ληστή στον σταυρό που απο όλες του τις αμαρτίες συγχωρήθηκε και έλαβε την βεβαίωση «Μαζί μου θα εισαι σήμερα στον Παράδεισο» Φίλε μου δεν θα μπορέσεις ποτε να διακρίνεις την διαφορά μεταξύ ενός καλού Ιερέα και ενός κακού, αλλά ΑΝ στον ΧΡΙΣΤΟ σε ΟΔΗΓΕΙ ειναι καλός, και μπορείς να τον εμπιστευτείς. Δεν εξαρτώμαι πια, ούτε είμαι κάτω από την εξουσία των ιερέων από τότε που από το Άγιο Πνεύμα έχω βαπτιστεί και αναγεννηθεί γιατί το πνεύμα του Θεού που κατοικεί μέσα μου με ελέγχει, με φωτίζει, με προστατεύει, και με καθοδηγεί. Εύχομαι και σε σένα τον Χριστό με όλη σου την καρδιά να τον εμπιστευτείς, προσωπικό σωτήρα σου να τον δεχτείς, και από το Αγιο Πνεύμα του και εσυ θα βαπτιστεί και θα ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ. Αμήν! Ανθόσπαρτος να είναι ο βίος σου σ'όλη την Ζωή σου με τον Χριστό εις το πλευρό σου ΣΩΤΗΡΑ της Ζωής σου ! «Αν κανείς προσφύγει Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή»(Ιωάννης 10:9)

No comments:

Post a Comment