Popular Posts

Friday 29 September 2017

ΟΣΟΙ ΤΙΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΧΑΡΗ ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ

Ο Κυριος ημών Ιησους Χριστος μας βεβαίωσε και μας είπε σ' Αυτον να τρέξουμε ανάπαυση και αιώνια ψυχική δροσιά να βρούμε ! !
«ΕΛΑΤΕ σε ΜΕΝΑ όλοι εσείς που είστε κουρασμένοι και βαριά φορτωμένοι κι ΕΓΩ θα σας δώσω ΑΝΑΠΑΥΣΗ»(Ματθαίος 11:28)
«Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ'ΕΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέει η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που πιστεύει Σ' ΕΜΕΝΑ ! »(Ιωάννης 7:37)
«Αν κανείς προσφύγει Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή»(Ιωάννης 10:9)
Αν σε άλλους τρέχεις ανάπαυση και Ψυχική δροσιά να βρεις, τον Παντοδύναμο πανταχού Παρόν Θεό Κυριο Ιησού Χριστο υποτιμάς και τον Πατέρα που τον έστειλε δεν τιμάς (Ιωαννης 5:23-24)
Χιλιες φορες προτιμω, χάρη να μην βρω παρα τον Κυριο να υποτιμήσω
και απ τους αδελφούς μου τους αγίους χάρη να ζητήσω
!!
Φίλε μου η πηγή καθε ουράνιας ευλογίας ειναι ο Χριστος που υπόσχεται σε καθε ανάξιο αμαρτωλο όπως εγώ αιώνια σωτηρία οταν προσφύγει σ' Αυτον !! «Eγω ειμαι η ΠΟΡΤΑ αν κανείς προσφύγει σ ΕΜΕΝΑ θα ΣΩΘΕΙ και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή"(Ιωάννης 10: 9,Εβραιους 7:23)
Ο Χριστος λέγει " Θα ηθελα να ΣΩΣΩ ΟΛΟ τον κόσμο αλλα ο κοσμος ΑΡΝΕΙΤΕ να έρθει σε μένα για να ΣΩΘΕI".

Αν επιθυμεις να σωθείς μπορείς στον Ιησού Χριστο να ΔΟΘΕΙΣ και Σωτηρα σου και Κυριο σου να τον δεχτεις "Αυτον που ΕΡΧΕΤΑΙ σε μένα, αυτον Οχι δεν θα τον αποδιωξω"(Ιωαννης 6:37) και στην βασιλεια του θα μπεις. Αμήν.

No comments:

Post a Comment