Popular Posts

Saturday 23 September 2017

O ΚΥΡΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΛΟΓΟ, ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ ΘΑ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ !

Όταν δεν υπάρχει κανείς στη μέση ανάμεσα σε εσένα και σε μένα γιατί συνεχίζεις να πηγαίνεις στους άγιους ο Κύριος ; Ποτέ δεν θα πετύχεις αν δεν υποταχθείς σε μένα λέει ο Κύριος.
“Ο προορισμός του ανθρώπου ειναι ο παράδεισος αλλα μονο μέσω εμου στον παράδεισο θα μπεις” λέει ο Κυριος.
Η αποστασης αναμεσα μας δεν ειναι τιποτε λεει ο Κυριος, γι’αυτο ελα σε μενα και θα ευλογηθεις.
«Το νερο που θα σου δωσω θα γινει μεσα σου μια πηγη που θα αναβλυζει νερο ΖΩΗΣ αιωνιας»(Ιωαν4:14,7:37,10:9)
 Ποτέ μην εγκαταλείπεις τα όνειρά σου, και σε περίπτωση που ισχύει για τα παιδιά σου, ποτέ μην σταματήσεις  να πιστεύεις γι 'αυτά,λέει ο Κυριος. Αν περνάς και δεν γελάς μην νομιζεις οτι δεν σε βλέπουν γιαυτό παντα να γελάς.
Οταν καποιος νομιζει οτι ειναι κατι, ενω δεν ειναι τιποτε <ενω τον Χριστο σε αποσταση τον κρατα>  τον εαυτο του/ης ξεγελα, κι’αν τον Χριστο δεν εμπιστευτει και απ αυτον εξαρτηθει, οτι κι’αν ειναι μακρια του θα αποκλιστει.
Δεν μπορείς να με κοροϊδεύεις, να υπόσχεσαι οτι θα ανοιξεις την καρδια σου και σε απόσταση να με κρατάς, λέει ο Κυριος .
  
Κύριε Ιησού Χριστέ μου, σ'ευχαριστώ που ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΕΣ για μένα, για να μην χαθώ αλλά στην Ευλογία σου να μπω.Και σήμερα την Θυσία σου ΑΝΑΓΝΩΡΊΖΩ και απέραντα εκτιμώ και σου ΑΝΟΙΓΩ την καρδία μου και σε καλωσορίζω Κύριο και Σωτήρα μου. Ελα σε παρακαλώ Χριστέ μου και μείνε και κατοίκησε μεσα μου και μαζί μου ΟΛΕΣ της ήμερες της Ζωής μου. ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ" είναι η προσευχή Αφιερώσεως που ΣΩΖΕΙ τον Αμαρτωλό που ειλικρινά την εννοεί και στον Χριστό ολόκαρδα ΔΟΘΕΙ !!!

No comments:

Post a Comment