Popular Posts

Tuesday 26 September 2017

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΙΧΜΑΛΩΤΙΣΜΕΝΟΥΣ και ΧΑΡΙΖΕΙ ένα καινουργιο παρόν σ’ όποιον απ’ αυτον εξαρτηθεί

Κύριε Ιησού Χριστέ 
μήπως υπάρχει κάποιος άλλος  ίσος με σε η πιο μεγάλος ;  Γιατι εσύ είσαι ο Γιος εσυ ο σύμβουλος ο θαυμαστός εσυ ο θεμελιωτής της γης, εσυ κι' ο σωτήρας της ψυχής . Χριστέ μου είσαι ο μόνος
Ποιος μ' αγάπησε όσο εσύ να κατέβει εδω στην γη 
για μένα να σταυρωθεί ; 
Υπάρχει μήπως κανείς άλλος 
ίσος με σε η ποιο μεγάλος; 
Χριστέ μου είσαι ο μόνος
 Κατέβηκες να σταυρωθεις αιώνια Ζωή να εγγυηθείς. 
Όποιος σ' ομολογεί 
στον ουρανό ο ίδιος θα τον υποδειχθείς! 
Υπάρχει μήπως κάποιος άλλος 
αιώνια ζωή να μου χαρίσει 
και όλες μου τις αμαρτίες να τις σβήσει ; 
Χριστέ μου είσαι ο μόνος ! ! ! 


Εσύ είσαι αυτός που ελεεί 
ο μόνος που αμαρτίες συγχωρεί ! ! ! 

Ποιος είναι ο Θεός ο μόνος  και αληθινός 
που περιμένει συνεχώς 
να επιστρέψει το απολωλός; 
Πατέρα μου σ'ευχαριστώ 
γιατί εσύ και ο Χριστός είσαι ο Σπλαχνικός ΣΩΤΗΡΑ μας Θεός! 

Μήπως υπάρχει άλλος συγχωρον; 
Άλλος η άλλη στην στάνη των προβάτων οδηγών ; 
Χριστέ μου είσαι ο μόνος ! 

Χριστέ μου γιατί εδώ στην γη 
ο κόσμος σε περιφρονεί ; 
Σε άλλους τρέχουν για γιατρεία 
άλλη καλούν για μεσιτεία, 
μήπως δεν είσαι ο Χριστός του Πατρός ο Γιος ο Αγαπητός ; 
ο Πλάστης ο δημιουργός 
ο προ αιώνιος ΘΕΟΣ ο Λόγος ; 

Χριστέ μου γιατί τόση φοβία , 
τόση πολύ υποκρισία; 
Εικόνες να λατρεύουν 
χάρη μέσω τρίτων να παζαρεύουν ; 
Μήπως δεν είσαι ο ισχυρός 
ο κτίστης της λίμνης του πυρός; 
ο μέλλον να δικάσει  ζώντας και νεκρούς 
Έλληνες και αλλοδαπούς ; 
Χριστέ μου είσαι ο ΜΟΝΟΣ ! 

Μήπως υπάρχει άλλος κανείς 
την δόξα σου να μοιραστεί ; 
Άλλος για μας να σταυρωθει 
την ΧΑΡΗ του Πατρός να εγγυηθεί ; 
Χριστέ μου είσαι ο ΜΟΝΟΣ ! 
Αδελφέ μου, ελα και εσυ όπως κι εγώ 
ελα στον ταπεινό Χριστό, 
ελα να πιεις νερό Ζώης 
στην αγκαλιά του να ξεκουραστείς !

Την προσφορά σωτηρίας του μην την αρνηθείς 
Σ' αγαπά  και σε καλεί στον ίδιο να γαντζωθείς 
και στην Αιώνια Ζωή και εσύ να μπεις !! 
Στέλιος Φελλας 
Οκτώβριος 1994 

Φίλε μου ο Χριστός σώζει αμαρτωλούς και έσωσε και μενα τον ανάξιο το 1988, αγκιστρώσου στον Χριστο και δεν θα απογοητευτείς αλλά μαζι του στον παράδεισο και εσυ μετα θάνατο θα μπείς. Αμην! 

No comments:

Post a Comment