Popular Posts

Tuesday 23 July 2013

O KAΘΕΝΑΣ ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΛΑΜΒΑΝΕΙ, ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΒΡΙΣΚΕΙ, ΚΑΙ Η ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ Σ' ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ , ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΔΕΧΤΕΙ.

O KAΘΕΝΑΣ ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΛΑΜΒΑΝΕΙ, ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΒΡΙΣΚΕΙ, ΚΑΙ Η ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ Σ' ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ , ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΔΕΧΤΕΙ.

Φίλε μου αν τον ΘΕΟ ζητάς και αναζητάς, τον Ιησού Χριστό θα βρεις, και αν του ανοίξεις την καρδιά σου και προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΤΟΝ δεχτείς στην ΑΙΩΝΙΑ ζωή και εσύ θα μπεις !!!
Γιατί ο ΙΗΣΟΥΣ Χριστός είναι ο ΑΝΑΡΧΟΣ επί γης πανταχού παρών ΘΕΟΣ που με αγάπη σε καλεί να τον εμπιστευτείς και στην ΑΝΑΠΑΥΣΗ που εκείνος χαρίζει και εσύ να μπεις.<< Ελάτε ΣΕ ΜΕΝΑ όλοι όσοι κοπιάζετε και είστε φορτωμένοι, και ΕΓΩ θα σας ΑΝΑΠΑΥΣΩ>>(Ματθαίος 11:28)

Καλέ μου άγνωστε Φίλε, εκτός Χριστού ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ, ούτε τα *καλά* έργα σου, ούτε η ΕΚΚΛΗΣΙΑ σου, ούτε ακόμα και αν διαμοίραζες ολα τα υπάρχοντα σου στους φτωχούς, και εφ' όρου ζωής ανεβαινες τα σκαλιά της Παναγιάς της Τήνου, θα απέκλειε τον ΑΙΩΝΙΟ ΧΑΜΟ σου, γιατί ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ, ΟΥΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠ' ΟΛΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΟΥΜΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ. (Πραξεις 4:12)

"ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΦΩΤΙΣΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΔΙΣΤΑΓΜO ΝΑ Σ' ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΩ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΔΕΧΤΩ" είναι η προσευχή που ο ΧΡΙΣΤΟΣ θα απαντήσει, και στην στάνη του θα οδηγήσει τον κάθε διστακτικό που ειλικρινά επιθυμεί στην ΕΥΛΟΓΙΑ του ΘΕΟΥ να μπει και του το ζητήσει !!!!    

No comments:

Post a Comment