Popular Posts

Friday 12 July 2013

" ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΝΩ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΠΙΝΩ"

Φίλε μου, αν η καρδιά σου συνειδητά η υποσυνείδητα λέει << Θα προτιμούσα να πεθάνω και να πίνω, παρά να σταματήσω να πίνω>>

Ο Κύριος σου λέγει <<Εμπιστευσου με, και ΕΓΩ απο την καταστροφική αιχμαλωσία σου και πρόωρο θάνατο, θα σ' απελευθερώσω και ένα καινούργιο δυναμικό, και ευλογημένο Παρών θα σου δώσω>>

"ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ, ΕΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΩΣΕ ΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΔΟΥΛΩΤΙΚΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ, ΑΣΘΕΝΕΙΑ, ΑΔΥΝΑΜΙΑ. ΣΟΥ ΔΙΝΟΜΑΙ ΣΟΥ ΠΑΡΑΔΙΝΟΜΑΙ. ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ
Είναι η προσευχή που ο Χριστός θα απαντήσει και εν ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ παρών θα δώσει στον κουρασμένο και βαριά φορτωμένο που τον Χριστό εμπιστευτεί και ΣΩΤΗΡΑ του τον  ΔΕΧΤΕΙ. Αμην

Ο Κύριος θα δώσει Ελευθερία και δυναμική Ζωή, σε κάθε βαριά φορτωμένο αμαρτωλό που τον Εμπιστευτεί και Σωτήρα και Κύριο του τον ΔΕΧΤΕΙ.(Ματθαίος 11:28. Ιωάννης1:12)

No comments:

Post a Comment